lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (2)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off


Kontakt: jojoungh@gmail.com


AKCIJE, SNIŽENJA, KODOVI ZA ONLINE ŠOPINGERAJ


Vikend rasprodaja na COASTAL SCENTS - 14% popusta na sve, kupon je LOVE


CHEAPSMELLS - Parfemi na sniženju

CHERRY CULTURE - Posebne ponude









Linkovi:


Vilinska GEF

Elektra





Moja prodaja:


JOJO OUTLET (klik!)

Prodaja kozmetike sretan










hit counter









Jojo and the Holy Grail
06.06.2009., subota
SHISEIDO THE SKINCARE – ESSENTIAL TINTED MOISTURIZER SPF 15


Tonirana krema


OCJENA: 4.5 od 5 (nije petica samo zbog nedovoljnog SPF)
DOJAM:
CIJENA: kupila sam na ebayu za nekih 25 eura




Kupila sam je prije par mjeseci i nikako nije dolazila na red Konačno sam je prije 2 tjedna počela koristiti jer mi po vrućinama tijekom dana ne pašu tekući puderi, a treba prekriti flekice na licu smokin

Enivejz, krema je odlična! Uzela sam nijansu 1 Light, super pogođena thumbup Potrebno je nanijeti jako malo jer se predivno razmazuje, kao obična kremica. Najbolje je razmazati prstima (bez kerefeka tipa kist, spužva i ostalo).

S obzirom da nije namijenjena matiranju, oni masnokožci (poput mene tijekom ljeta :o), trebali bi preko nanijeti neki puder u prahu/kamenu. Prekrivanje je slabo, ali dovoljno da prekrije sve nepoželjne flekice. Bojim se da ne bi bila dovoljna za one s većim problemima tuzan

Jedina zamjerka je niski zaštitni faktor, ali to se da riješiti nekom podlogom koja ima veći SPF ili puderom u kamenu/prahu s većim faktorom.


Ah, da, za dodatno matiranje zgodno je ispod tonirane kreme nanijeti neki serum/losion/kremu namijenjenu matiranju (isprobano djelotvorno: Kanebo Oil Control Pure and Matte i Clarins Utra-Matte Rebalancing Lotion).



Navodno je discontinued, ali se može naći na ebayu thumbup


S obzirom na prilično veliku tubu (50 ml) i malu količinu potrebnu za nanošenje, vjerujem da će mi jako dugo trajati thumbup


Recenzija na MUA (klik)


A sad sličke fino


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Baš nisam morala mazati direktno preko ove vene, al što je tu je zubo





- 16:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.