Novosti, etc.

Pozdrav dragi blogeri!

Evo, ipak je red da se i ja malo javim, obzirom da M. u zadnje vrijeme stalno piše blog. Kako naslov kaže, kod nas ima novosti. yes Za one koji su odmah pomislili da je riječ o prinovi u obitelji, varaju se zubo. To će ipak još malo pričekati.
No, prinovu jesmo dobili-stigao je naš novi limeni ljubimac thumbup Naša nova Opel Astra, u tamno plavoj boji. Niti ovaj put nije sve prošlo glatko: prvo su naz zeznuli za rok isporuke. Onda nije došao. headbang Onda samo digli frku, pa su nam dali neki koji je navodno sličan našem, a i uz to smo dobili besplatne čelične felge i dva (2) seta tepiha.bang Al neka, auto je lijep, dobro vozi i M. se jako sviđa. Bješe to ljubav na prvu vožnju. kiss

Jučer nam je u HNK-u bila prva ovosezonska premijera. Balet "Dama s kamelijama" prema romanu A. Dumasa sina, na glazbu Carla Davisa u koreografiji D. Deana. Obzirom da nam dirigenta sustavno ignoriraju u svim najavama, evo i njegovog imena, Michael Collins, gost iz daleke nam Australije. Za one koji ne znaju, radnja je slična Verdijevoj "Travijati", a priča o lijepoj kurtizani Margeurite Gauttier i njenoj nesretnoj ljubavi.

Mi u orkestru smo obavili prilično dobar posao, ako smijem primijetiti. Glazba i nije neka, napisana je prilično zanatski, što će reći da ima i glavu i rep. Ima tu svega pomalo, i Čajkovskog i Adama i Delibesa, kao i hrpe motiva drugih kompozitora. Za sam balet ne mogu reći puno, obzirom da je cijelo vrijeme rasvjeta prilično soft, pa mi dolje u rupi ne možemo skoro ništa vidjeti. namcor Poslije premijere je bio domjenak, al za raliku od zadnjeg "mortadela partya", ovaj je bio "pršut party". party Nije da je blio loše, ali osim tog pršuta, nije bilo ničega. Osim toga, zalihe crnog vina su ubrzo nestale ( a bome i sira nam je nestalo bezobrazno brzo), pa se naše malo društvo premjestilo u Movie pub (ili ti Stočni sajam očajnik/ca) gdje smo se zadržali duže vrijeme uz svirku našeg Tate od formata i benda Positivo. (thumbup za Tatu, a za bend i razglas blabla)
Nakon što su nas opelješili cehom za 2 runde, party se premjestio kod našeg Mireca i nastavilo se ispijanje domaćeg vina uz platu sira.fino
Moram priznati da nam je bilo baš OK jučer i jedva čekam današnji nastavak!mah

A bome, ja se malo i zarakijala party Ne mogu ja da se ne ubacim malom na post smijeh

Ajd' ljudi uživajte.

I.

25.10.2008. u 13:37 | 5 Komentara | Print | # | ^

Što se čovjeku mota po glavi kada ima previše vremena?

Zašto čitam jednu knjigu već dva tjedna? Pojma nemam. Knjiga uopće nije loša. S nekoć minimalno 3. knjige tjedno spala sam na 3 mjesečno. I to ako. Nije da me ometa moj prebogati društveni život, iako se i dotični popravio. Tako je to kad se živne dan prije državnog praznika party Šta jes jes, ja se malo zarakijala party yes
Svejedno me muči činjenica da sam prestala raditi nešto što je tako dugo bilo dio mene. Gdje je nestala moja ljubav prema knjigama? Možda je nestala prejak izraz, ali drastično smanjenje je živa istina.
Jesam li se ja toliko promjenila da su se moje strasti svele na plamičak? Moje knjige, moja muzika, koncerti, depeche mode??? Što je ostalo od "stare" mene? Jesam li u zamjenu razvila neke druge strasti? Čim se pitam odgovor je ne.
I sada se pitam nije li prerano da izgorim?
I onda me nazove I. i shvatim da sam razvila neke hibridne strasti rofl Moja ljubav prema ekstremnom i I.-ova prema kuhanju rezultirala je nekim ludim receptima. Moja prema putovanjima a njegova prema vožnji odgovorna je za nekolicinu zbilja fantastičnijh izleta.
I shvatim da je to dobro. Strast trpam tamo gdje zaslužuje, a sve drugo su hobiji koji su me dugo intenzivno zaokupljali pa je sad valjda ona faza kad moraju malo stagnirati na račun nekih drugih stvari. Doći će vjerojatno i faza kada će strast otići malo u hibernaciju.
Odoh ja u krevet sa knjigom belj

09.10.2008. u 21:01 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Time & opis bloga



svakodnevni život, male misli, neke naše želje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Index.hr

Dragi blogovi

Tata od formata
Don't let me go!
Bezazlena djevojka
Doc B'Stard
Violica
Caiman Verde
Pjesma
Monita
Uštekana Mama
Kalanburdi

Mail

johnyq@net.hr

Dežurni na ICQ
(čak i kad piše busyrofl)
320-353-199