Mračno - photo report

Eto, reći će neki, oženili se i ulijenili. Zapravo uopće nije tako. Ovih dana se odmaramo od svekolike strke koju je izazvalo naše vjenčanje. Obećali smo vam i par slikica s bračnog putovanja pa rekoh da ispunimo obećanje. sretan
Put (internet) nas je doveo u Istru. Točnije mjestašce zvano Loborika. Seoce nekih 7 kilometara od Pule. Mirno, a opet blizu civilizacijskih tekovina.thumbup Odsjeli smo u seoskom gospodarstvu "Stelio".
Izbor je ispao je potpuni pogodak. Smještaj izvanredan, ambijent prekrasan a vlasnici iznimno prijateljski raspoloženi, a uz to i izvrsni kuhari thumbupthumbup Ovdje veliki pozdrav teti Mirti (izvrsna fritata od šparoga, pašta, palačinke, domaće jagode) i njenom suprugu Steliu (gradele i roštilj fino). mah
No da ne duljimo evo i par slika da si možete dočarati kako nam je bilo fino: zubo

Kuća - naš apartman je na prvom katu
Image and video hosting by TinyPic

Konoba - preporučamo samo u slučaju lošeg vremena
Image and video hosting by TinyPic

Terasa - vrijeme nas je služilo pa smo svaki dan jeli na otvorenom
Image and video hosting by TinyPic

Krevet - mekan i ugodan za spavanac; potvrda je da smo prva 3 dana samo jeli i spavali rofl
Image and video hosting by TinyPic

Apartman - kuhinja koju zbilja nismo puno koristili, a i zašto kad nam je teta Mirta izvrsno kuhala
Image and video hosting by TinyPic

Klopa - samo jedan mali primjernjami ispod nekoć bješe pun pladanj fritate od šparogafino
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Još malo kućice - apartman za 6. Iz nepoznatog razloga veoma popularni smještaj tijekom cijele godine rofl
Image and video hosting by TinyPic

Parking u hladu - uvijek bitna stvar
Image and video hosting by TinyPic

I za kraj.... pozdrav od gospodina i gospođe B. cerek
Image and video hosting by TinyPic

25.05.2008. u 23:09 | 13 Komentara | Print | # | ^

report s mračnog putovanja

Najčešće naš blog pišemo odvojeno, ali u duhu našeg wedding reporta odlučili smo ovaj post iskemijati udruženim snagama pjeva mouthwash
O svadbi nećemo pisati, tu su nas drugi nahvalili zubo Mi ćemo se baviti veselijim temama. Npr, kako se gospođa M. konačno uspjela naspavati (nakon 2 tjedna jurcanja i nespavancije) zijev, kako je gospodin I. nakon sto godina jeo RIBU, a ne meso njami, kako se sunčamo i odmaramo, a bome i lovu trošimo greedy
Sve u svemu, super nam je. Vrtimo prstenje kad se sjetimo jer nam je to iz nekog nepoznatog razloga vrlo zabavno.
Osim toga, sada upravo sjedimo na pulskom korzu i tipkamo ovaj blog. Wirelessa ima i u Puli, a bogami i onih koji ga ne znaju zaštiti lozinkom pa se (naveliko) koristimo tuđom glupošću naughty.
Naš smještaj ovdje je potpuno druga priča - mirno i tiho gospodarstvo tek 7 km od centra Pule. I tu postoji jedna gospođa M. koja se brine da nam želuci budu puni, kao i da sve bude domaće.njami Otkrili smo jaja sa šparogama, rižoto od šparoga-zapravo šparoge na 101 način, koje moja gđa. M. oduševljeno prihvaća, a ja sam još skeptičan - moja je deviza da je meso meso, a nema ribe do prasice i gotofo (ovdje se nadam da će barem formatirani tata imati razumijevanjabelj).
Danas idemo na kupanac. Kupih si usput i crvene kupaće, kako bi pasalo uz ljubićasti kupaći moje male. Možda se i poslikamo pa bacimo koju fotku. Za sada nam fotić tužno spava u M. torbi.
Sve u svemu, ne da nam se više pisati pa ćemo lagano off.

Sve vas mi kisi kisi kiss kiss

15.05.2008. u 11:33 | 7 Komentara | Print | # | ^

Danas je dan D

Evo dragi naši, stigao je i taj danyes.
Sutra u ovo doba smo u braku (i u mraku) party Padamo s nogu ovih dana radi organizacije, no mislim da sve bude kako spada i da će se svima svidjeti naš izbor klope, muzike i sjedaćih partnera. thumbuprofl
Fotke s vjenčanja stižu na blog kad ih naša draga Pjesma sredi i fotošopira za javnost, a onda budete vidjeli najljepšu mladenku na cijeloj kugli zemaljskoj, moju dragu M.cerek
Pusa svima i do tipkanja!

09.05.2008. u 23:57 | 9 Komentara | Print | # | ^

godzilla-bride

Voljela bi napisati koliko su me razbjesnili neki ljude uoči svadbe, ali zapravo sam zaključila da neću trošiti daha, niti im davati više pažnje nego što su zaslužili. Razmišljam da kombiniram tri pristupa prema određenim personama. Ignoriranje, prezir, mržnja. A može i sve troje. U svoju obranu ću samo reći da sam djevica po horoskopu zubo Pa sad nek si ljudi misle koliko su djevice flegma, ne-strastvene i picajzlaste. Jedino što mogu obećati da ću vrlo vjerno i principijelno sprovoditi svoja tri pristupa.

Pisala bih malo i o napušenom i pijanom frizeru koji mi je htio raditi banana-pundžu a la Ivana Trump, ali priča mi već pomalo ide na živce jer sam je već prepričala deset puta, tako da mi je to već lagano izlizano.

Uzgoj nokata je neslavno propao i danas sam ih u divljem raspoloženju skresala na frizerski analog nulerice. Ionako imam crni lak koji čami doma, a ipak sam ja svojedobno bila nekakva jebena darkerica (još uvijek sam jabučarka), pa tko ga jebe. Udri brigu na veselje, a crnilo na okljaštrene nokte.
Nešto u stilu meduza-bride lud
Zirnula sam kaj je fiolica pukla plehnatu ekipu na svoj blog, i baš sam se nasmijala komentarima. Jedino joj zamjeram kaj nije stavila onu temu iz "Titanika" pjeva

mislim da bum i potamanila dlake. Ipak se i to maralo uzgajati. Ne smiju biti prekratke da ih možeš poklati aparatićem, a bogami ih ne smiješ koknuti niti prerano jer će taman izrasti na onu debilnu duljinu kad se vide i ružne su, a ne možeš ih koknuti depilatorom. Obzirom da me poškakljalo dok sam skidala čarape, mislim da je duljina prava za masakr bang

Rekla bi kisi kisi, ali nekako sam više u raspoloženju jebemu pas mater mad

05.05.2008. u 18:38 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Time & opis bloga



svakodnevni život, male misli, neke naše želje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Index.hr

Dragi blogovi

Tata od formata
Don't let me go!
Bezazlena djevojka
Doc B'Stard
Violica
Caiman Verde
Pjesma
Monita
Uštekana Mama
Kalanburdi

Mail

johnyq@net.hr

Dežurni na ICQ
(čak i kad piše busyrofl)
320-353-199