Samo još jedan...

post.
Bez brige, ovo nije najava gašenja bloga, samo loš naslov. zubo
Dakle, od novosti; pao je skuter. Ne doduše onaj koji je bio objavljen na blogu, već jedan drugi. Polovni i puno ljepši. yes
kymco
Uglavnom, ovo malo zadovoljstvo me koštalo 7000 kuna. Nije malo, ali omjer kvalitete i cijene je prevagnuo u njegovu korist. Danas sam proveo većinu dana vozeći se okolo i moram reći da je to zbilja super. Dođeš svuda brzo i sigurno.smokin
Dosta o skuteru, moram se još osvrnuti na ubojstvo dečka na Ribnjaku. Kako ste već dosad svi mogli čuti, policija je istragom dokučila da se zapravo radi o srazu dviju subkultura, te da "žrtva" i nije baš takav "anđeo" kakvim su ga pokušali prikazati javnosti. Moram najstrože osuditi svaki pokušaj namjernog ozljeđivanja nekog samo iz razoga jer je drugačiji. Ovo što su pokojni F. i njegova ekipa pokušali napraviti i nije ništa drugo nego rezultat lošeg odgoja, nepažnje roditelja i zatucanosti i lošeg sustava. Ono što ih prikazuje u najboljem svjetlu jest činjenica da su se razbježali kao štakori na Titanicu, umjesto da mu pokušaju pomoći.
Da se razumijemo, ne oslobađam odgovornosti njegovog ubojicu, pogotovo zato jer je nosio hladno oružje sa sobom, no mislim da je dečko zaista djelovao u samoobrani. Zapitajte se što bi vi učinili na njegovom mjestu.
Jednostavno sam morao napisati nešto o tome, nisam sklon nasilnom rješavanju problema ili odnosa, a vidim kako na blog.hr, tako i na forumima da se međusobnim vrijeđanjem nastavlja ovaj sukob.
Nadam se da će ovaj slučaj napokon potaknuti roditelje da se počnu više baviti svojom djecom i paziti što rade i s kim se druže, kao što se nadam da će i članovima svih subkultura (namjerno ne želim nikoga izdvajati) napokon doći iz guzice u glavu da nasilje nije rješenje i da je različitost ono što nas čini tako zanimljivima.
Jedino tako će se spriječiti nove tragedije poput ove.

Uglavnom, toliko za danas... pozdrav dragi moji blogeri!

mah

20.03.2008. u 00:16 | 6 Komentara | Print | # | ^

tko je ubio izlazak ili kako je izlazak umro prirodnom smrću

Odlučila sam se malo osvrnuti na propali izlazak ovaj vikend. A sve je počelo tako obećavajuće. Dogovorila se sa svojom "wedding kumom" i frendicom da ćemo kod nas ubiti nešto žestoko, pa onda u tvornicu na studio 54 party povodom Dana žena. party
Ubismo mi neko vino i krenemo prema tvornici. Problem je što je krenulo i par stotina drugih ljudi. Vidjevši gužvu, mudro odlučismo negdje u blizinu. Purgeraj yes Problem je bio što je i ostalih par stotina ljudi koji su poljubili vrata pred tvornicom odlučili isto. Na tramvajskoj sreli skockanu violicu (vraćala se s predstave) i pokupili i nju s bezočno lažnom reklamom kak će biti super. I tako ona siroče tabanala u špic papcima po raskvašenom ribnjaku, da bi i tamo zatekli gužvu. Obzirom da nam je već ponestajalo opcija, volje i elana, odlučile preći cestu i otići do gjure. To je bio big mistake. Gužva je bila uobičajena, cuga uobičajeno bezobrazno skupa, čak smo i fasovale poprilično dobro mjesto, ali muzika je bila bože blagi headbang headbang headbang
Nastojale mi nekih pola sata dati šansu našim rapidno propadajućem izlasku da bi na kraju šiznule i pokupile se.
Poanta priče....ne ići u špic papcima preko blata zubo wink

I da, ostavio mi mali škodilak. Lovačke priče o parkiranju ispred aerobika ostavljam za neke bolje dane rofl

kisi kisi kiss

12.03.2008. u 22:05 | 6 Komentara | Print | # | ^

Car report

Dakle, od auta ništa. zaliven
Dobro, ne baš doslovno ništa, ali od polovnog ništa. Gledajući silinu oglasa na internetu došao sam do zaključka da ljudi očigledno nemaju dobar kontakt sa stvarnošću. Jer kako bi se drugačije moglo nazvati da se za auto star 15ak godina traži toliko novaca a u tako lošem stanju? I što je najgore, situacija je ista kao i sa stanovima, valjda ljudi kad vide napuhanu cijenu u novinama, pomisle kako bi i oni mogli zaraditi koju kunu više "kad ionako svi stavljaju tu cijenu" bang
Uglavnom, nova ideja se rodila. yes Moja draga M. dobit će na upotrebu mog škodilaka (benzinca na kojeg se mora još naučiti krenuti mouthwash) a ja ću si kupiti novi skuter. naughty
Već sam si i našao model, opet zahvaljujući internetu i raznoraznim forumima. Evo tu ga možete i vidjeti:
Luna
Idem sam M. pomoći skuhati nekakav fini ručak. Uf šta mala dobro kuha fino
Pozdrav!

09.03.2008. u 12:17 | 4 Komentara | Print | # | ^

U potrazi za...

... novim polovnim autom moje drage M. cerek

Pozdrav drage moje blogerke i blogovci. Kako sam M. sprašio natrag u VT, ja lutam bespućima povijesne zbiljnosti (4kotača, njuškalo, plavi oglasnik) i tražim nekakav polovni autić za nju.
Naravno, ne bilo kakav. Mora imati servo. Obvezno. yes Gospodična bi htjela naravno i dizelaša, po mogućnosti sličnog onom kakav je vozila u autoškoli, jer, eto, navikla se. zubo
Uglavnom, kroz konzultacije s frendovima, baziram pretragu na tri modela: Golf 3, Ford Fiesta 1.8d i Corsu. Ne biste vjerovali što sve ljudi pokušavaju prodati pod "u dobrom stanju". lud
Tako ja tražim i čini mi se da ću cijelu večer nastaviti u istom tonu. Za one koji me sutra sretnu u gradu, neka se zabrinjavaju ako budem pričao samo 1.8 tdi, 168000 km, 98 godište.... samo ću bit pod dojmom. rofl
Toliko.

Pozdrav!

02.03.2008. u 21:04 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Time & opis bloga



svakodnevni život, male misli, neke naše želje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Index.hr

Dragi blogovi

Tata od formata
Don't let me go!
Bezazlena djevojka
Doc B'Stard
Violica
Caiman Verde
Pjesma
Monita
Uštekana Mama
Kalanburdi

Mail

johnyq@net.hr

Dežurni na ICQ
(čak i kad piše busyrofl)
320-353-199