Vrijeme je za novi post

Kako smo ipak odlučili ne zatvoriti blog, evo jedan novi post.
Uglavnom, ne događa se ništa posebno. Ja radim, ili kako to moja M. kaže, ne radim uopće, ovaj tjedan tek u subotu. Ali zato dvostruku šihtu u teatru. zujo
M. je ovih dana isto uposlena. Bila je u VŽ, možda bude nešto.
Inače u teatru počinju pripreme za novu premijeru, 7. 12. će biti izvedena Carmencita, opera G. Bizet-a. Navodno bi trebalo biti prilično dobra predstava, ne preduga, jerbo su izbačeni gomila brojeva. Tako će i oni kojima se ne da sjediti dugo doći na svoje.
Danas smo bili na badmintonu na Velesajmu, moram priznat da nije bilo loše. Osiom hrpe promašaja, kako s moje, tako i s njene strane, bješe zabavno. Sad samo moramo kupiti pravu lopticu za dvoranu. Naime ova naša je letjela kao raketa, pa odatle i silni promašaji. Dobili uputu da ne bi bilo loše kupiti i lopticu u drugoj boji. Da se bolje vidi. yes Mislim da ćemo nastaviti s tom vrstom tjelovježbe i dalje... Ako ništa barem se dobro nasmijemfinobelj

Nego ljudovi, mislim najozbiljnije da je došlo vrijeme da se nađemo na jednoj velikoj kavi. Nismo se dugo vidjeli, a bio bi već i red.naughty
Eto, jedan veliki pozdrav svima

mah

P.s. usput stavljam jedan video na Youtube... meni su dečki mrak.

15.11.2007. u 20:08 | 6 Komentara | Print | # | ^

Razmišljam o tome

da zatvorim blog. Okončamo, zaustavimo, prekinemo naš virtualni dnevnik. Ima već neko vrijeme da nas ne veseli kao prije, a bome i nije da smo nešto blagoglagoljivi u zadnje vrijeme. Ići će na kućno glasanje, a onda će najvjerojatnije preživjeti iz nekog osjećaja samilosti da ne rastrančiramo bebu prije proslave njenog prvog rođendana yes fino

U zadnje vrijeme se niš prepametno ne dešava. Novost je da smo našli salu za svadbu, ali ja se još ne mogu ufurati u sve to. Nekako mi je prerano, a da ne kažem da ni ne kužem masu toga što nam pretjerano agilni uslužni djelatnici pokušavaju prodati povodom "svečanog dana". Ponekad su zbilja agresivni u nastojanju da se kupi baš njihovo, i još po mogućnosti i najskuplje jer se "samo jednom ženi" na što ja brzopotezno odgovaram ne nužno pa nastane blejac zubo
Dolazim u napast da nabacim anketu koliko smatrate da bi trebalo potrošiti na cirkus i popratne cirkusarije povodom vjenčanja. Dakle, u današnje vrijeme koje sve mjeri novcem, a pola nacije u podne sjedi po kavama nabacite cifru koju bi odvojili za...
1. klopu (po stolici u eurima)
2. muzika (bend ili dj)
3. haljina i odijelo (i popratno)
4. uljepšavanje (šminka, solarij, maske, kupke, pičke materine)
5. cvijeće (ukrasi za stol, buket, auto, ono kaj se kači po preskupoj robi špenadlom)
6. pozivnice, zahvalnice (da li uopće zahvalnice??)
7. kolači, torta, dodatna strana žestica
8. fotograf (fotke, horor na dvd-u, albumi)
9. i osobno, meni najdraža stavka oko koje se uvijek pokidam od smijeha, navlake za stolice u restoranima (sa ili bez mašne i u kojoj boji)
10. prstenje i jastučić za prstenje (wtf, što je to?? )

Mislim da sam ukratko nabrojala sve a ako sam nešto i zaboravila, već će I. nadopisati jer on se puno bolje snalazi u svemu tome od mene. Ili se samo više trudi winkcerek E jesam i ja neka mlada!

Da malo ubacim stvari u perspektivu, nabacit ću cifre s kojima smo se mi susreli

1. klopa od 40 do 100 jevreja. Ovo od 100 nas ne tangira jer to je po fensi hotelima po centru, a većina cijena se ipak kreće od 40 do 60 eura a i to svi nude otprilike isto po pitanju klope, a jedina je razlika da li se to jede u nekom restoranu ili hotelu. Mi nabacili neku cifru od 45 eura
2. definitivno dj! bendovi su od 1000 eura na dalje, a na posebnu čast da nam zapjevaju Maja Šuput ili Jole za par hiljada eura niti ne pomišljamo. Dj je cca 2000 kn
3. ovo je živi smijeh. Iznajmljivanje od 1500kn do 8000kn za neke ekstravagancije. Čak i prosjek od 4000kn mi se čini preskup za posuditi haljinu. Opcije su sašiti ili naručiti iz Kine (našo' mali na internetu pa pocrkali od smijeha zubo ). Stigne brodom za 3 tjedna i dvjesto eura.
Odijelo neka mali ipak kupi, bude mu to poslije radno zubo Cipele i dodatne pizdarije...pojma nemam, samo neka nisu na petu da mogu hodati i plesati ko' čovjek
4. u to su me, neuku kakva jesam, uputili brojni stručnjaci. Nužno je dva mjeseca prije podrediti svoj život procesu uljepšavanja. Svi su obavezno na dijeti, pa i oni mršavi jer nikad nisi dovoljno mršav. Treba se probno šminkati i frizirati da na sam dan ne bi bilo iznenađenja po pitanju izgleda. Mjesec dana ranije tretirati svaku točku na licu da bi bilo savršeno. Nudila nam neka baba prtohvat kreme za 50 kn da isprobamo yes Meni je palo na pamet što ako dobijem mengu na naš "svečani dan"? Bit ću napunuta i još u panici da mi neš ne procuri po preskupoj haljini. Kvragu, najpraktičnije je ostati trudna pa se riješim muke po tom pitanju bang rofl
5. pizdarija od 2500kn do neograničemo. Mi ćemo najvjerojatnije neku najpovoljniju cifru jer se to svodi na to da ti netko iznajmi vazu koju on kupi jednom i onda zvjerski zarađuje na njoj i neko cvijeće koje ionako nitko ne gleda a uvene i drugi da ga bace. Daklem...tu čim manje. Vjenčani buket je bezobraština od minimalno 400kn koju kad se zove samo buket naplate 150.
6. tu baš i ne treba trošiti daha. Od 5-60 kn, a to je ionako minorna cifra nasprem svega ostolaog, tako da će biti ono što nam je u globalu oku ugodno
7. kolači u Zagrebu su u prosjeku 70 kn/kg. Mi našli odlične iz Karlovca za 48kn/kg. Odlični su! Probali. Za tortu još nismo ništa smislili, a ne znamo ni cijene ali bit će neka kjut s figuricama iz kinder jajca belj
8. apsolutno sam protiv snimljanog horora razvučenog na 4 sata! Ko' da ćemo to ikad više gledati. Ili još bolje, siliti ljude da to gledaju. Cijenu su u prosjeku za to oko 1000 eura, ali mi ćemo bez tog snimanja za cca 3000 kn. Svojevrsna idiotarija je vjenčani album, knjižurina veličine matične knjige rođenih koja ne stane ni u kakvu ladicu ili policu ormara u stanu, a monstzrum može biti od bijele kože za 700 kn ili bijele imitacije kože za 300-400 kn. Malo ćemo probauljati po knižarama i naći nešto prikladno. Drugim riječima da košta onoliko koliko realno vrijede i da ga se može potrpati na neku policu.
9. my favorite...navlake za stolice. Komad krpe preko stolice koji je jednom isplaćen najbolje sredtvo za pokupiti raji lovu. Pa nije to tako puno.20 kn po stolici, ali kad se malo bolje izračuna o kojoj se količini radi i koliko često to dolazi u igru, dolazi se do poraznih podataka. Da bi gosti sjeli na komad krpe preko svršeno dobrih stolaca trebali bi keširat nekih 2400kn. Dakle, kao recimo za vjenčanicu iz Kine i cipele. A koliko je tu guzica već presedjelo i koliko će ih još presjediti?! bang
10 za najsmisleniju stvar se u prosjeku potroši najmanje tako da se prstenje može kupiti za 2000kn (i to po narudžbi), a s jastučićem za prstenje su me upoznali. Ja glupsonka mislila da nam to dodaju kumovi iz džepova. Bit će da sam gledala previše američkih filmova naughty

Sve u svemu, mislim da nećemo još zatvoriti blog nono thumbup
Kisi kisi kiss

02.11.2007. u 10:26 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Time & opis bloga



svakodnevni život, male misli, neke naše želje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Index.hr

Dragi blogovi

Tata od formata
Don't let me go!
Bezazlena djevojka
Doc B'Stard
Violica
Caiman Verde
Pjesma
Monita
Uštekana Mama
Kalanburdi

Mail

johnyq@net.hr

Dežurni na ICQ
(čak i kad piše busyrofl)
320-353-199