Autobus Calypso to je ljetni hobi moj...bar dok nemam još mali auto svoj...naslov nema veze s postom

Malo sam u dilemi čime da započnem ovaj blog, pričom o novom instruktoru ili pričom o vatrogascima burninmad
Ajmo, najprije obavjestiti svekoliko pučanstvo što se dogodi kada ostaviš kvazi kolač da se peče u pećnici 2 sata wink eek
A krenulo je tako perspektivno naughty
Dragi i ja odlučili raditi klopu po receptu iz azijske kuharice. Našao I. neki recept, obostrano se mi složili da je to dobro jer nema nekih pretjeranih kerefeka koje nemaš gdje kupiti i pao plan. Zovemo naš novoupareni stomatološko-mužikaški par na ručak kiss njami Kisi I.-u, ja otišla na, što će se ispostaviti, zadnji sat u ex autoškoli. Dolazi I. po mene nakon sata i nekako nedobre volje. "Recept je nekako šugav" kaže I. i krene mi objašnjavati kako je tijesto u koje se trebalo uvaliti neko meso prerijetko i kako od toga niš. Odlučimo mi na brzinu kupiti u presofleksu neki ojnk da nabrzinu napravimo provjereno dobro jelo. Ojnk u medu s pas mater rižom (hihi, ne pitajte...objašnjenje je samo nama smiješno rofl). I tako sve ispalo dobro sve dok I. nije dobio briljantnu ideju da ono premekano tijesto malo zapeče u rerni. Nešto kao neki kvazi kolač.
Došli golubići, kad golub reče da mora u Koprivnicu svirati na tekmi i da bi se trebalo krenuti u pola 4. Naravno da je ručak bio u 3.20 i da smo jeli brzinski, i sve nekako u onoj strci i gužvi I. zaboravio zagasiti rernu.
Atmosfera u autu napeta dok nismo izašli iz grada. P. i ja na stražnjem sjedalu smijemo se kako se uspjela uvući iza ogromnog kofera sa tubom. Ajde, bar ja nisam ježila trobon na koljenima thumbup
I tako, taman kad smo malo odrvenili u autu od ručka na naglo i histerije hoćemo li stići na vrijeme sjeti se pametnica pitati querido je li zagasio rernu bang Jebo pas mater, kuku lele, fuck i što sad je bilo aktualno u autu. Sad smo već bili skoro pred Koprivnicom, a zgorenac se pekao već dobrih 2 sata u rerni.
Odlučimo mi prvo nazvati susjeda ispod nas da ode pogledati gore i da pita susjedu do nas ako može skoknutu preko njenog balkona u naš stan. To je naime bio naš plan, koji se naravno slomio na najslabijoj karici. Ljudskoj gluposti. Ponekad se zbilja iznova začudiš do kud seže ljudska glepost. Naš premudri susjed nam je rekao da on ništa ne osjeti da smrdi iz našeg stana bang wtf, koliko bedast možeš biti? headbang Pa gorit će i tebi stan ako nešto plane burninmad Moji u Prizni, sestra se ne javlja, probala nazvati frenda on u Zagorju i kad smo iscrpili sav ljudski potencijal koji nam je bio na raspolaganju, odlučili pozvati vatrogasce. I.-a zapala dužnost objašnjavanja situacije vatrogascima plus bonus predavanje kako ima protuprovalna vrata koja se, samo im ime govori, teško mogu provaliti, a svi su prozori i balkoni otvoreni pa bi se cijenio pokušaj ulaska kroz prozor. To se napomenulo 3 puta da se ništa ne prepusti slučaju. Čovjek sav ljubazan rekao da će nazvati čim vide kakva je situacija. I eto zvrrr za 20 minuta. Čovjek javlja da se ne moramo vraćati u Zagreb, da je sve ok. Ništa nije planulo, oni ušli kroz prozor, ugasili rernu i složili grob za zgorenac pored kante za smeće. Nakon toga je sve odmah bilo bolje. Nama je pao kamen sa srca jer nećemo otplaćivati kredite za zgarište i biti beskućnici.
Za Koprivnicu neću trošiti previše daha. Recimo samo da smo ubili popodne i večer za jednominutnu svirku himne na tekmi Dinamo-Slaven Belupo. Kasnili u Zagreb, a imali dogovor s ekipom za jabuku. Na kraju smo ipak uspjeli pokupiti sve repove i uspješno aterirali na jabukovac sat vremena nakon predviđenog dogovora. Meni na kraju bilo super. Popila koju cugu više da me pusti sav umor i stres od tog dana, naplesala se ko' bedasta i okončala taj,nikako da završi, dan s orgazmom thumbup

U svakom slučaju, poanta priče je da Bog čuva malu djecu, pijance i budale, a mislim da smo mi lijepo ogrezli u dvije od tri kategorije taj dan wink wink
Ili možda, sve je dobro što se dobro svrši wink Ta mi je možda i draža.

Kisi kisi kiss Priča o novom instruktoru slijedi kojom drugom prigodom

30.05.2007. u 10:42 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (5)
Svibanj 2007 (10)
Travanj 2007 (13)
Ožujak 2007 (18)
Veljača 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Time & opis bloga



svakodnevni život, male misli, neke naše želje...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Index.hr

Dragi blogovi

Tata od formata
Don't let me go!
Bezazlena djevojka
Doc B'Stard
Violica
Caiman Verde
Pjesma
Monita
Uštekana Mama
Kalanburdi

Mail

johnyq@net.hr

Dežurni na ICQ
(čak i kad piše busyrofl)
320-353-199