filigranski pločnici

četvrtak, 08.02.2007.

BIG BROTHER

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Za cijenjene čitatelje koji još nisu uspjeli doznati za svaki moj korak:

Jutros sam ustao u pola 5.
Doručkovao sam juhu od kaše s gljivama, ostala mi je od jučer. Popio sam i čaj.
Pa sam otišao na posao.
Prije posla svratio sam na kavu.
Na poslu sam imao stanovite probleme.
Užina je, pretpostavljam (po izgledu i mirisu) bila dobra, iako je nisam jeo. Nisam mogao. Bilo je razloga za to.
Zatim sam otišao na kavu.
Pa na vlak. Vlak je bio sav sastavljen od vagona s kupeima, što je bilo ugodno iznenađenje.
Na stanici Buzovec sišao sam s vlaka.
U pekari sam kupio klipić s kinderladom.
Zatim sam došao u udrugu. Tu sad ovo pišem.
Poslije ću otići k prijatelju.
Pa kući na ručak.
Možda ću kasnije svratiti i na kavu.
Zatim ću se vratiti kući i otići na spavanje.
Eto, tako je izgledao, tako izgleda i tako će izgledati moj četvrtak. Ako nekog zanima, može mi u poruci napisati zahtjev za opisivanje sljedećih dana. Rado ću mu udovoljiti.
Sve to, naravno, samo za one koji nisu našli drugačiji način za praćenje svakog mog koraka. Neki jesu, njima ovo ne treba. Oni ionako znaju sve o meni.

Od dobronamjernih imam preporuku upotrijebiti predmet koji vidite na donjoj slici. Upotreba je jednostavna: naprosto ga prikelite na usne. Živjela sloboda književnog i "bložnog" stvaralaštva!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 14:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #