filigranski pločnici

srijeda, 07.02.2007.

CREEPERS U AKCIJI!

Creepers (Savska Ves - Čakovec) odsvirali su 3. 2. već svoj treći koncert. Prvi je bil 30. 12. prošle godine u Miners Clubhouse-u u Murskom Središću (uz središćanski sastav Soundforge), gdje su dobro prihvaćeni, zatim u Rolling Fishu u Kotoribi (solo nastup 27. 1.), pa opet u Kotoribi, tjedan dana kasnije, s domaćom grupom Fisherman's Friend. Večeri čistog rocka, večeri u kojima su ljudi uživali. Opširnije o koncertima kad napravimo galeriju fotki, a u ovom postu moja, autorska stvar, koju sam otpjeval u Kotoribi na zadnjem koncertu:


Mozak Blues


Kupio sam mrcinu na četiri kotača
Izgradio kuću na tri kata
Imam bazen u dvorištu
Imam lift na stubištu

Sutra ---- ću kupiti mozak ja



Imam vodu u krevetu
Imam lutku na krevetu
Kameru nad vratima
Džukelu za vratima

Sutra ---- ću kupiti mozak ja



Bazen u dvorištu
Lift na stubištu
Voda u krevetu
Lutka na krevetu

Sutra ---- ću kupiti mozak ja

D. J., 3. 2. 2007.



Creepers:

Martin Okun - gitara, vokal
Petar Jović (Pero) - vokal
Dino Blažeka (Blaž) - bas gitara
Goran Makovec (Maki) - bubnjevi


Pridodani član - vokal - zadužen za Azru i blues - Damir Jaklin

- 10:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #