Malo o meni :

Ime : Natali
prezime : nije bitno
god : 11
razred : 5.r
Škola : OŠ Marčana
volim :- konje sa rancha barba tone
- ostale konje
- johna ( đona ) mog naj konja ( naravno on je sa rancha barba tone !!!! )
- arapske konje
-životinje
i još puno toga ( sad mi se neda nabrajat )
ne volim :- školu
- ljude koji ubijaju konje ili životinje !!!
ima još toga ( neda mi se nabrajat )
hobi : jahanje ( naravno ) i odbojka !!!!
to bi bilo to sa sada o meni !!!!!

A SAD MALO O KONJIMA SA RANCHA BARBA TONE !!!

John moj naj konj i frend
Gina isto ko John samo malo
manje draža "sori Klara"
Nadin raketa
Niki e sad Roberta i Petra K.
gazdarica
Wolf gazda najbrži
Lara Kosjenkina
Teo od Andree
Korana od Petre
Pupi za ring
Falcon dedica
Adriana bakica
Viktoria majka kraljica 4 puta
Čokolada od Petra Š.
Pinta strila
Laguna kao mama Pinta
Tadeni od Viktorije
Ben kao Ben
Miško BOCA PLINA
Ivo pa dobar


POZZZAM TEBE KOJI OVO ČITAŠ !!!!

Svega i svačega !!!!!!!

Srušit čemo školu
taj luđački dom ,
učiteljsko viječe
plakat če za njom ,
štreberi če nositi
cviječe na grob ,
a ja ču vikati
nisam više ROB !!!

Jebeš učenje,
uči jebanje...!


Voli sebe,
druge tko
jebe...!


Love is name,
sex is game,.
Forget the name
and
PLAY THE GAME!!!

Šta gledaš?!
Ljepota nije
prijelazna...!


Volim te puno
Volim te jako
i to če uvijek
ostati tako...!


Živi brzo,umri mlad
Boli te kurac
gdje i kad,.
Puši travu,kupaj se
u pivi,.
Imaj na umu ,.
Jednom se živi...!

Bilo je davno,neznam
točno kada,viljela sam jedno
biće,voljela sam gada.
Nije teško reči voljela
sam gada..Teško je
reči da volim ga i sada...!



U raju je lijepo,
al u paklu je ekipa...!


Hvala ti za sreču,radost
i smijeh,hvala ti za
svaki skrivemi grijeh,
hvala ti za sreču što i
suze briše,takav se
prijatelj ne nalazi više...

FRIENDS 4EVER 2GETHER...!


Cijeli život malo
traje,puno uzima,
a malo daje,zato
živi ne misli na
krizu jer život je
jedan i nema
reprizu...!


Sve dok te držim
čvrsto za ruku,
ničeg na svijetu,
ja se ne bojim,
ti si mi odmor
na dugom putu,
ti si razlog
što postojim...!

Zabranjeno mi je
da te volim!
Zabranjeno mi je
da te sanjam...!


V-ečer je prošla,
o-pet će doći,
l-ijep je život,
i-on će proći,
m-nogo te volim,

t-o nije sve,
e-vo još jednom:
...volim te...!


Lako je voljeti onog
koga si mrzio,al teško
je mrziti onoga koga
si volio...!


Za vitko tijelo
Šmrčite bijelo.,!
Za dobar vid
Potegnite speed.,!
Za bistru glavu.,!
Pušite travu...!


Nikad,baš nikad,
svatiti neču zašto
sam u tebi
tražila sreču.I nikad
baš nikad shvatit
neču,zašto sam od
svih budala izabrala
NAJVEČU...!


Ne pijem,
ne pušim,
ne psujem:
A u pičku materinu
pala mi cigareta
u pivu...!


Ako je škola kruh,
živjela glad...!


Život je sranje,
ako očeš preživjet,
moraš biti GOVNO...!



Zašto žaliti
za nečim što
je bilo...!


Poštuj dečka ko' i samu
sebe,zajebi ti njega,
da nebi,
ON TEBE...!



Mrak je mrak,
iz njega
nema van...!



Više nisam umišljena,
sad sam savršena...!



Ljubav je cigareta,
poljubac je dim,
a pepepo
tužna uspomena
što ostaje za tim...!


Dečki su zgodni
dečki su dobri,brižni.
osjećajni i pažljivi,
dečki uvijek paze da,
nebudeš sama,
dečki plaču s tobom,
ti dečki su PEDERI...!


Život nije
ništa drugo,
nego putovanje
u smrt...!


...Dečki su kao slatkiši,
otvori ih,
probaj ih,
baci ih...!

Umjesto mene zajebo si
sebe,ja sam se snašla i
sebi drugog našla,ja
nisam cura da za
momcima suze lijem,a ti
nisi Faca da imaš dvije...!



Sviđaju mi se tvoje
usne,samo tolko
da znaš,a još više bi
mi se sviđao tvoj
poljubac koji
nikako da daš...!



Muž mi umro,
sjedim na grobu,
plakala bi,
al' od smijeha,
ne mogu...!

Živim,živim,
životu se divim..
Odjednom
iskočim iz života
i
zaljubim se u
IDIOTA...!


Kazna je
voljeti me,
al čast je
imati me...!


Nikad nemoj dozvolit da
zbog malog nesporazuma
izgubiš veliko
PRIJATELJSTVO...!


Učim za 5,naučim za 4,
odgovaram za 3,
zaslužim 2,
dobijem 1...!


Svaki tvoj pogled
izvlaci smijeh s
mojih usana..svaka
tvoja riječ probudi
zanos u meni..sve sto
je vezano uz tebe
tjera moje maleno
maleno srce da zatreperi..
Mali sviđaš mi se...


Dok ja prokleto
te volim
tebe briga bas
za to
dok ja gubim te
sve vise
tebi je svejedno...!


..Bio si mi sve,
glavni lik iz serije,
ja djevojčica koja
u sve vjeruje..
Bio si mi drag,
sad od tebe ne
vidim ni trag...!


Onaj ko te rasplakao
nije vrijedan tvojih
suza,a onaj tko ih je
vrijedan nece te
rasplakati...!


Imam jedan život i tebi
bi ga dala,imam jedno
srce i to bi ti dala,ovu
dusu ja bi tebi dala.a
da imam mozak ne bi ovako
SRALA...!


Glitter Graphics

Animal Glitter


< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (5)
Lipanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Vidish ih/ne vidish

Opis bloga

Zovem se Natali imam 11.god !!!!
Živim u Manjadvorcima i jašem naravno
na RANCHU BARBA TONE i članica
sam KK MANJADVORCI !!!!
Pisat ču vam o konjima iz tog rancha ali
i o drugim konjima !!!!!!!

Design by : Devil and angel8

Linkovi

My beautiful horses
Denisse
Avatari i teme za mobitel
*nase zivotinje*thumbup
...ich...thumbup
[.somebody.]thumbup
..PuRgErIcA.....=)thumbup
Western girlthumbup
::tinacha::1411::thumbup
Shapicathumbup
Naj blog o ljubimcima...posjeti..pjiz..thumbup
° ° kikeci ° °thumbup
My crazy lifethumbup
Moj mali svijetic !!!thumbup
Horses are my true love ...thumbup
Horses loverthumbup
My horse Venerathumbup
Pipolinathumbup
°°~~....HMO.~~.MR...~~°°thumbup
°°~Em0..Sk8Er G!rL ='(~°°
thumbup
2 BlOnDiEs thumbup
@n@ M@ri@sthumbup
girl...of...devilthumbup
HoRsEs AnD dOgS...FoReVeR thumbup
Tunder in my heartsretan
Vannathumbup
Sweet angle thumbup
Psi su zakonthumbup
Devilandangel8thumbup
Janathumbup
Kety 22smokin
Rojals animals dizajnithumbup
Ninasmokin
My horses Johnsmijeh
Arapski konji smijeh
My beautiful dog zujo
Sweet arabian horsesthumbup
Stvorenjathumbup

Dnevnik.hr

Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

petak, 04.07.2008.

Ljetni jahači kamp

Pozzzzzzzzzzz joj kako sam sretna!U kampu ima svega i svačesa,jašemo,idemo na more s konjima,igramo karte,u subotu je
endurance i ponovo jašem moju ginu .Evo malo o tome kako nam je
bilo ovih dana.Močili smo se ,gađali balonima,a što je naj bolje bilo
kada smo išli s konjima na blaz.Kupali smo se ,skakali ,a šta je bilo
naj bolje kad sam u odiječi ušla u vodu s Ginom,ona obožava vodu da kažem drugim riječima kao voden konj .Samo što nemam slikice
od mene i nje,ali imam druge.U petak su išli na lopte ,a ja
nisam..............................................nemam pojma zašto.......................
Samo moram nači slikice na pegasusu.LJETNI JAHAČI KAMP 2008.TAMO možete nači slike i sve o kampu.............
Evo malo o kampu.




| Komentiraj (11) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.