Dvojica intelektualno glupih za popizdit

ponedjeljak, 21.08.2006.

KUKURUZNO BRAŠNO

igrokaz

likovi:brašnoman,ivan,krešimir,billa,i sandro
jednom davno se nešto desilo kući
brašnoman:jer si donijeo kukuruzno brašno
ivan:ne
brašnoman:pa jebem ti boga to je drugi put da nisi kupio kukuruzno brašno
brašnoman:znaš da ja volim kukuruzno brašno
ivan:pa znam da voliš kukuruzno brašno misliš da sam glup
brašnoman:pa ti i jesi glup
odijednom je došo krešimir
krešimir:što se ovdje zbiva
brašnoman:glupi ivan nije htjeo kupiti kukuruzno brašno
krešimir:zašto ivane nisi hteo kupiti kukuruzno brašno
ivan:jer sam glup
krešimir:pa znam da si glup al moraš kupiti kukuruzno brašno
ivan:nemogu kupiti jer mi se sere
krešimir:ti si kriv i moraš kupiti kukuruzno brašno
brašnoman:da
krešimir:ti šuti
i ivan je otišao kupiti kukuruzno brašno u billi
billa:jer ideš ivane kupiti kukuruzno brašno
ivan:daj puš kurac jer vidiš da mi sere i otvori mi vrata
billa:OK
i ivan je kupio kukuruzno brašno
billa:ej ivane pozdravi mi brašnomana
ivan:daj ušuti
ivan je došao kući
ivan:evo me
brašnoman:kolko ti je trebalo 5 sata sam te ćekao da doćeš kući jer si kupio kukuruzno
ivan:da
i odijednom je došao krešimir i njegov prijatelj sandro
krešimir:evo me i evo vam mog prijatelja sandrota
brašnoman i ivan:sandro
krešimir:da
sandro:kukuruzno brašno moje omiljeno jelo
ivan:o jebote jebeš ovaj planet i još sam se posro

KRAJ

Vlatko Sarajlić

JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ burek

Ovo je napisao moj bez sudjelovanja mene. Ima 10 godina i kao sto vidite ide prema svom bratu. Ivan je nas drugi brat.
- 11:36 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.