Dvojica intelektualno glupih za popizdit

subota, 29.07.2006.

San u spavanju

Suma je. Duboko u noci mali Petar ga gura u stablo sirine 3 metra visine 22 metra. Moglo bi se reci da je stablo jabuka. Petar je svrsio i odlucio nastaviti potragu za svojim romobilom. Setao se satima i satima dok nije naletio na nesto cudno. Iz daljine se vidio bljesak. Petar se doslovno usro od straha ali je odlucio obrisati dupe i krenuti prema tom svijetlu. Kad je dosao imao je sta vidjeti. Bijele zrake obasjavale su njegovu cijelu sumu. Bio je to KAUFLAND. Jupiiiii. Uso je unutra i nasao je svoj romobil. Odpjevao je jednu pjesmicu od srece:
Ja sam mali Petar
kurac mi je milimetar
Ali ja ga guram
i pusi mi ga puran

I veseo sam ja
Sto pronaso sam ga
Romobil Marko
i sir zarko

Nakon pjesmice otisao je ca iz Kauflanda i vozao se veselo do kraja zivota. Odjednom cuje se uzvik: Petar opet si upisao u krevetu.
Nisam mama ne
Bio je to sve samo....

Luk
Image Hosted by ImageShack.us

Klanjamo ti se Mojsije moj stari
Sto ti nas svemoguci bog staru bari
Jebat cemo se svi u supak bez kreme
Gurat cemo u sta stignemo nema treme

Image Hosted by ImageShack.us

Mama kaze ja sam pas
Tata kaze dodaj gas
Sestra kaze u pusenju je spas
Brat kaze kasnimo na bas

Baka kaze ja sam deda
Djed kaze ja sam kreda
Ujak kaze nema meda
Ujna kaze bit ce svega

Stric kaze jebo sam baku
Strina kaze stala sam u kaku
Bratic kaze kupam se u umaku
Sestricna kaze jebote bog!

Image Hosted by ImageShack.us

Nikola Tesla gdje siiiii, aaaaa pa tu si
Image Hosted by ImageShack.us

Mandarina
Image Hosted by ImageShack.us
- 11:20 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.