Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

BIOGRAFIJA


PUNO IME: Jesse Abraham Arthur McCartney
DATUM ROĐENJA:9.4.1987.
MJESTO ROĐENJA: Ardsley, New York
PROFESIJA:pjevač,pisac i pisac pjesama
POČETAK SLAVE:od 2000. godine
1999. godine sa 11 godina seli se u LA da bi se okušao u pjevačkoj i glumačkoj karijeri.

PJEVAČKA KARIJERA
-počeo je 2000. godine
u boy bendu benda Dream Street
-grupa je dobila zlatnu
ploču za njihov debatni CD
-nakon nagrade 2002.
grupa se raspala
-sa 15. okušava se
kao solo glazbenik
-lokalni bend bio
mu je glazbena pratnja
-uz njihovu pomoć i
zdaje album Beautiful Soul
-2004. snima duet sa
Anne Hathaway Don't Go Breakin My Heart
-kao teen zvijezda pokupio
je mnogo nagrada

DISKOGRAFIJA




Beautiful Soul(2004.)

Image and video hosting by TinyPic
1. "She's No You"
2. "Beautiful Soul"
3. "Get Your Shine On"
4. "Take Your Sweet Time"
5. "Without U
6. "Why Don't You Kiss Her?"
7. "That Was Then"
8. "Come to Me"
9. "What's Your Name?"
10. "Because You Live"
11. "Why is Love So Hard to Find?"
12. "The Stupid Things"
13. "Good Life" (Hidden)

Right where You Want Me(2006.)
Image and video hosting by TinyPic
1. "Right Where You Want Me"
2. "Just So You Know"
3. "Blow Your Mind"
4. "Right Back in the Water"
5. "Anybody"
6. "Tell Her"
7. "Just Go"
8. "Can't Let You Go"
9. "We Can Go Anywhere"
10. "Feelin' You"
11. "Invincible"
12. "Daddy's Little Girl"

Departure(2008.)
Image and video hosting by TinyPic
1. "Leavin'
2. "It's Over
3. "Rock You"
4. "How Do You Sleep
5. "Into Ya"
6. "Make Up
7. "My Baby
8. "Told You So
9. "Relapse"
10. "Runnin'
11. "Freaky
12. "Not Your Enemy"
13. Bleeding Love(bonus track)


Name: Jesse McCartney Croatian Fan Blog
Link: http://jmac-croatianblog.blog.hr/
Owner: Zrinka
Opened: 18.6.2009 .
MSN:free_spirit_young_girl@hotmail.com

Montreal,OK! i obavijesti

Posted on 20.06.2009. , 10:35


Danas će Jesse gostovati na afterpartyu u Light Ultra ClubMontreal(Quebec/Canada) a vwčer se naziva Light Ultra Club: Illuminating Montreal’s night life,nažalost mogu doći samo stariji od 18 godina.

Isto tako imamo i intervju iz ok!-a sa njim,ali mi se ne da prevodit ,a uz njge imamo i video i slike uz taj intervju. Intervju ću staviti u sljedećem postu kada ga prevedem a sada gledajte video i slike.

OK! PHOTOSHOOT

Imamo i Jessejev Twitter,pa ako imate Twitter i želite ga slijediti evo vam link
JesseMcCartney(Jesse McCartney)

I još jedna sitnica prije kraja posta. Evo da znate kako sam smještala linkove:
-family sites:moj blog o Alicii koji vodim sa Mihaelom i njen blog o Ashlee(tu više ne možete biti dodani osim ako ja odlučim)
-design sites:blogovi gdje ću nabavljati dizajne jer mi se sviđaju
-elite:oni koji su me prvi posjetili,ili ih znam otprije sa foruma(najviše moga) ili blogova
-linkovi:svi ostali i koji me zamole da ih linkam(prijave uvijek otvorene samo u komovima recite da želite i stavite avatar koji želite da vas predstavlja ako ne želite da vam ja biram)

TO BI BILO SVE!
Hvala vam na posjeti iako blog nije baš nešto….


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.