10.07.2007., utorak

Želio bih znati


Jednom kada te ne budem volio,
Jednom kada te budem prebolio,
Jednom kada sve prođe,
Dane bolne smjene dani sreće,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Od tvojih riječi strepio,
Novom ljubavi okrijepio,
Jednom,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Kada se budem osokolio,
Tebe prebolio,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Kada te budem prežalio,
Duge godine prevalio,
Novom ljubavi se hvalio,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Kada se budem samo sjećao,
Gubitak tebe uvećao,
S molitvom na usnama klečao,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Jeli te moja tuga boljela,
Dok su mi klecala koljena,
Od uzaludnih moljenja,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Ne znam hoćeš li me se sjećati,
Čak i kada bi me srela,
Bili mi se javiti htjela,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Ostario budem hodio,
Stara mjesta naša pohodio,
Kada te se budem oslobodio,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
S povjerenjem i nadom ljubav govorio,
S dvije riječi rekao beskrajno mnogo,
Što nikada nisam mog'o,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Spokojno se provodio,
Jednom kada mi ne budeš draga,
Kada na mojoj duši ne bude traga,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Kada ti budem odolio,
Ma koliko surovo bilo,
Ma koliko ja to snio,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Kada srce bude disalo tiše,
Kada budu padale kiše,
Kada te ne budem volio više,
Želio bih znati.

Jednom kada te ne budem volio,
Jednom kada ti budem prišao,
Srce svoje utišao,
Kada ne budem okolišao,
Izravno ti reći,
Utopiti se u toj sreći,
Želio bih znati,
Jesi li me ikada voljela,
Lako preboljela,
Kao ja tebe…©

- 00:37 - Komentari (5) - Isprintaj - #

Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (4)

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Ovo malo duše...© Autorska poezija

jjbraddock@inbox.com