JJA

ponedjeljak, 14.07.2008.

Brak i prehrambene navike

Ili u dugogodisnjoj vezi, zajednickom suzivotu?

Kad ste se zdruzile u brak vezu ili neku trecu zajednicu: tko se kome prilagodio u prehrambenim navikama? Na tekst me potakla moja draga vegetarijanka koja se neplanirano udaje za jednog mesozdera. Namjerno nisam napisala svezdera nego mesozdera jer mora svaki dan jesti meso!



Kod nas se on prilagodio meni, jer ja jedem zdravije pa je tako rijesio zgaravicu, suvisne kile i jos neke druge probleme. Prije mene je bio pohana snicla i pomfri, sad kuhamo cuspajze svaki tjedan (kuha ih on zubo), jedemo svjezu ribu barem dvaput tjedno, sokove radimo sami u sokovniku, svaki dan se jede voce – prije mene je rekao da dvije godine nije pojeo vocku osim na kolacu. Znaci jede se zdravije. Doruckujemo skupa svaki dan, radije na poslu navecer ostanemo tih pola sata duze. On doruckuje iskljucivo slatko med, dzem, nutellu ja iskljucivo slano - sireve, prsut ili müsle sa vocem (bez dodataka secera i one prirodne neslatke müsle). Nedjeljom uvijek ide po friske croissantte i pecemo jaja i cijedimo sok od narandje, volim taj ritual sretan.Kad je lijepo vrijeme slijedi ga jos sat vremena kavice na balkonu na suncu.cerek
On jede i pastetu (punica mu se omilila sa Sljeme u crijevu, Königsberger Klopse, voli mljeveno meso) imamo kompromis, jela koja nikako ne jede spremim za sebe ali rijetko a tako i on ili pokusamo nesto iskombinirati – on jede bolognese a ja na skuhanu tjesteninu stavim pesto i naribam parmezan.

Kuhamo svaki dan. Veliki smo gurmani, jednom tjedno jedemo vani, bi i vise ali zasad budzet ne dozvoljava, a ja volim solidne restorane i za prcvarnice sa girosima imam novaca ali nemam gusta. U ulici imamo odlican talijanski restoran, predivna domaca atmosfera i tu smo kao doma.
Izmedju ostalog osvojio me i domacim kruhom koji je sam radio.



Dodano u utorak u 09:43 - i opet me blog iznenadio, iliti sam ja nesto sprckala, uglavnom tekst je vidno nedovrsen i nije se trebao samoobjaviti, no sto je tu je, hvala na komentarima kiss

- 16:47 - Komentari (37) - Isprintaj - #