Ludilo na Krku i dan poslije

14 kolovoz 2012

U Krku sam bio stalno na terasi, svi su me pazili, upoznao sam i domaćih pasa i strankinja, sa svima sam se slagao, lajao sam čak na velikog Vucu koji mi se zatim približio, al nije mi ništa napravio, voli hrabre, a ja sam jedan od rijetkih koji se usudi galamiti na njega, vidio sam i plažu za pse al sam mali pa se još nisam kupao, tamo sve neki šminkeri.
Prvo sam upoznao Kipi, ona je pazila na mene i dala mi korisnih savjeta, zatim u jutarnjoj šeti Taa ili Rembranta, dva imena ima, NF umjesto da snimi kak se mazimo i pazimo snimio je gazdaricu samnom, a gazdu uz njega, a lajao mi je i jedan tužni stari zatvoreni pas.
Jučer je bio dan svađa, vraćali smo se u Rijeku, bili smo u koloni na suncu i to nam je svima ispililo živce, pa sam se trudio napakostiti NF-u koji taj prevoz nije bolje organizirao, a na kraju je i zaboravio hranu kod Papalagi u autu pa smo kasnili s večerom što me dodatno izbezumilo. Jutros smo se valjda pomirili.
Danas je kažu važan dan, trebali bismo na nekakvu drugu vakcinaciju pa opet na Krk, nemam pojma što je to, možda bude uzbudljivo.























<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.