Komentari On/Off

13.10.2011., četvrtak

Zbogom!



Poštovani čitatelji mog skormnog bloga, došlo je vrijeme za odlazak. Ako ste mislili da to znači moj definitivni odlazak iz blogosfere ondak ste se grdo prevarili. Konj bi reko, kobili se nado!
Naime nakon dugih 7 godina bloganja na blog.hr servisu, odlučio sam otići u samostalne vode vlastite domene, hostinga i šta ja znam šta sve već ide uz to. Vjerni čitatelji su mogli primjetiti moje, sada već dugogodišnje zanemarivanje bloga tako da bi se moglo reći da je odlazak u novo okružje pokušaj stimulacije za nove tekstove.

Stara arhiva tekstova će ostati ovdje, neću je dirati, a nadam se da je neće dirati ni omnipotentni admini blog.hr-a barem dok ne preselim postove na novi blog, tj. izbor nekih tekstova.

Eto, to bi bilo to. Navratite na moj novi blog, raskomotite se, ima i rakije. Updejtajte RSSove i bookmarke, il ne morate od volje vam.

Fala na pažnji.

Fala blog.hr-u na ovih 7 godina.

Doviđenja.

E, da... sigurno vas zanima adresa novog bloga?

jimblog.com.hr


- 16:47 - Pop(lj)uj (6) - Zdr(u)kaj - #