Jež školarac

četvrtak, 31.03.2016.

MOJA SESTRA

Mojoj sestri ime je dala mama ona se zove Lara i ima devet godina. Ja volim svoju sestru,ali ponekad je stvarno dosadna. Ona je jako darežljiva,ali i jako brbljava. Brblja kao navijena. Kada se spremam za školu uvjek govori da ne koristim njezine . Njoj jako dobro ide matematika. Inače je dobra, ali zna biti i zločesta. Drago mi je što ju imam. Da ju nemam nebi se imala skime zezati i igrati.

LINA KORDASO

MOJ BRAT

Moj brat se zove Patrik. Ima 8 godina. On je mlađi od mene 2 godine i meni je to baš super. Patrik želi biti kao Neymar. Želi imati frizuru kao on ,kopačke i tako dobro igrati nogomet. On obožava nogomet i sve što je vezano uz nogomet. Ja i on se često svađamo. To uglavnom bude zbog nekih gluposti. Jako je dobar. Ja obožavam snjim igrati nogomet i igrice na računalu. Volim kad se šalimo i smijemo. Jako je pametan i u školi ima skoro sve petice. Ne voli kad ga netko zeza. Moj brat zna ponekad biti zločest,zezati me i prkositi, ali ja njega ipak volim


NIKA TILINGER

Moj brat
Moj brat je stariji od mene sedam godina. Moj brat se zove Domagoj. On svira klavir, gitaru i trombon. Domagoj se voli hvaliti i misli da je pametniji od mene zato što je stariji. Kada roditelji odu misli da je sada on kao tata i sve mora biti po njegovom. Kada ja nešto napravim on misli da je to krivo i onda kreče tuča. Ja obučem jaknu i pobjegnem van. Domagoj si umišlja da je roker, ali on je običnj luđak. I jako se nikad neslažemo ipak se volimo i poštujemo

DAVID LOKNER


MOJ BRAT

Moj brat se zove Gabrijel. Jednu minutu je stariji od mene. Ja i on se stalno svađamo. Sada imamo 10 godina. On ima crne oči a ja zelene. To je malo čudno za blizance. Dobro mu ide igranje igrican na kompjuteru. Nema nikakav hobi. On jako
voli kompjutere i zato provede i dosta vremena za njim. Njegov najdraži film je Star Wars. Kada idemo u školu ja ni riječi ne mogu reči, zato što on meni priča šta će se možda dogoditi za 100 svijetlosnih godina, a mene to ne zanima. Moj brat je sve u svemu naj naj bolji prijatelj

MAGDALENA ĆORIĆ

- 11:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.