Image Hosted by ImageShack.us
....::::ZaGrEb::::....give a little mmm to me and i give a little mmm to you... - ..NiJe BiTn0 gDje...BiTn0 je S Kim!!... - Blog.hr

...d šk0La..
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DORIS B
NEMANJA B
TEA C
IVONA Č
JOSIPA D
EMERIK G
KATARINA H
MARIJA J
MILAN K
MIRNA K
VANJA M
VALENTINA M
TINA M
VEDRAN M
TAJANA M
BARBARA N
LOVRO P
KATARINA P
DIANA R
STEFANI S
EMIL S
LOBEL Š
TENA Š
IVAN T
TANJA V
NINA V
SONJA W

razrednica Lidija Blagojević =)
Urednici:kom se god da napisat novi post

Predsjednik:Sonja W.
Zamjenik predsjednika (podpredsjednik):Lobel Š.
Blagajnik:Diana R.
-->
Image Hosted by ImageShack.us

Sonja
Image Hosted by ImageShack.us

Sonja & Vanja
Image Hosted by ImageShack.us

Vanja,Valentina,Sonja & Marija...
Image Hosted by ImageShack.us

Valentina
Image Hosted by ImageShack.us

Vanja & Josipa
Image Hosted by ImageShack.us

Tina & Vanja
Image Hosted by ImageShack.us

Nemanja
Image Hosted by ImageShack.us

Nemanja i Nina(jebacHi)
Image Hosted by ImageShack.us

Patike...
Image Hosted by ImageShack.us

Tajana & Tina
Image Hosted by ImageShack.us

Vedran
Image Hosted by ImageShack.us

Mirna
ShOw Me ThE mOnEy + NeWs
Ne zaboravite se prijaviti Mirni za put u Zagreb i donjet joj 120 kuna...
I tko nije donjeo 120 kuna za kazalište...VRIJEME je da donesete...

Evo raspored sati

Donesite 2 kune Mirni za crveni križ...
Mirna sutra moraš predat popis za Zagreb..
Ne zaboravite u srijedu je lektira..

U ponedjeljak u Vukovar...donesite Diani 60 kuna ko ide...
U subotu moramo u pola 5 doći u školu pa idemo u Vukovarsku palit svijeće!

Hm hmm...pa iamo dva odlaska u Zagreb...
U petak 1.2 se ide na izložbu...
A u subotu 2.2 se ide gledat mjuzikl Chicago.
Na oba putovanja iamo slobodno vrijeme,kada odlučite donesite Diani 150 kuna...
Može i za oboje...

Put za Munchen k0šta 160 eura i 400 kuna...
Prva rata se m0ra predati usk0r0 a izn0si 40 eura i 200 kuna...
TESTOVI:
29.11-povijest
27.11-glazbeni
3.12-hrvatski
17.12-talijanski
6.12-kemija
7.12-engleski
11.12-fizika
10.12-matematika
17.12.-zemljopis

*...d0šLi..vidJeLi...p0BjeGLi...tj. t0taLn0 pr0maŠiLi..*

utorak, 13.11.2007.

....::::ZaGrEb::::....give a little mmm to me and i give a little mmm to you...

Ej ljudi...
Mi smo vam bili u petak u Zagrebu na Interliberu.Nije da nam je bio doživljaj zbog Interlibera već jer taj dan nije bilo nastave.Nisu išli jedino Josipa,Doris & Ivan a Marija nam nije stigla na bus,a u petak joj bio rođendan.Ajde Marija Happy B-day sa zakašnjenjem...malim...lol...
U pola 7 smo krenuli ispred škole...mi smo bili u busu sa 3e...stali smo samo jednom,a u busu je bilo preodlično...prezabavno.Oko 10,pol 11 smo došli na Interliber i svi se raspršili po paviljonima.Oko 2 smo došli u centar i do 6 smo imali slobodno vrijeme.Oko pol 11 smo se vratili kući u Osijek.
Image Hosted by ImageShack.us

Evo neke slikice...
Image Hosted by ImageShack.us

Tina,Sonja,Lobel & Vanja ispred Avenue Malla
Image Hosted by ImageShack.us

Tajana,Tina,Sonja,Vanja,Barbara ispred Avenue Malla
Image Hosted by ImageShack.us

Diana spava
Image Hosted by ImageShack.us

Ivona,Nemanja & Emerik
Image Hosted by ImageShack.us

Ivona
Image Hosted by ImageShack.us

Ivona poludila i pokidala vrećicu koju je platila čak 1 kunu...lol...
Image Hosted by ImageShack.us

Tajana & Tina
Image Hosted by ImageShack.us

Barbara & Tajana
Image Hosted by ImageShack.us

Tajana & Stefani
Image Hosted by ImageShack.us

Tajana & Vanja
Image Hosted by ImageShack.us

Tajana,Miklić & Nina
Image Hosted by ImageShack.us

Koa fora slika
Image Hosted by ImageShack.us

Nina & Miklić
Image Hosted by ImageShack.us

Ninica & Miklić pavaju
Image Hosted by ImageShack.us

Tanja & Sonja
Image Hosted by ImageShack.us

Tina
Image Hosted by ImageShack.us

Tina & Vanja

- 17:33 - pLjuNi (38) - Pa PriLiPi!!.. - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...a mi Sm0..
*g0vna...šaLa
0o0op 0o0o0p..Mi sm0 1.e. JeZične..iN the 0sijek..=) tU ćete naĆ svaKakVe gLup0sTi..Št0 i TreaTe i nE treAte pR0čiTaT..ugL..MI sm0 vam mN0g0 muLavi..a Vi se Lijep0 zabAviTe!!...=) p000zdraaav=))

naŠe k0LegE iZ wc-a..
aKaNi=)
ceKaNi=)
2.a=)

nAŠi BiSeRi..Ma r0đEne pLavuŠe!!..

Prof:Kak si znao rijesenje?
Miklić:Ma to sam ja napamet rijesio
Prof:Ma da i onda je svizac zamotao cokoladu

Prof:Gdje žive brojevi veći od 2?

Na satu fizike...
pr0f:U čemu je masa?
Katarina:U grudnjaku...

Tajana:Di e Hajdi?
Tina:Tko e Hajdi?
Tajana:M0a izmišljena prijateljica...
Tina:Ma ev0 e 0vdje...
Tajana:Ma nie 0vdje je.
Tina:Nijeeeeee!
Tajana:A baš ti znaš di e m0a izmišljena prijateljica!!!!

prof:Lovro molim te prestani kopat nos.

pr0f:pa djec0..m0rate vi znate i tekst0ve št0 radim0 na satu,a ne sam0 čitat..prev0dit i gramaTiku...
l0vr0:da pr0fes0rice..inače jennifer je jak0 važna za taLijansku p0vjest

l0vr0:pr0fes0rice,Tea p0kazuje naCističke znak0ve..ja bi nju 0dma izbaci0 iz razreda..ma kakv0g razreda istera0 bi ju iz šk0Le..

prof:L0vr0 c0m e tea??
l0vr0:tea e m0Lt0 anTipatic0
(inačE njih dv0je se mrze!!)

prof:pa dobro št0 je više smješn0? jesam Li ja m0žda smiješna?
sVi:ma niste..
učenik1:sam0,p0gledajte se na 0gLedal0 i vidjet ćete neku bijeLu mrLju na Licu

Nina:d0ris,ajm0 jesT kikiriki b0mb0me(misLi na kiki b0mb0ne)

Prof:Pa šta je smiješno?
Jel mi šlic otkopčan?
Pa ni nemam šlic.

Vanja:Ma da je to bila prava ljubav snjeguljica bi se vjencala s nekim patuljkom.
Pa oni su ju spasili od mame a ovaj se pojavio kad je sve bilo ok
Dijana:Ma ona je prostitutka.

Nina:pa da,0na je 0nak0 niska ima n0ge d0 n0ge..

Tajana:Idemo se slikat na Ovčaru.
Tina:A šta je Ovčara...neš s ovcama?
Vanja:Haha...Tea, Tina nezna šta je Ovčara.
Tea:A šta je ....nešto s ovcama?

Tajana:Sad smo mi palfriends.

Stefani:Vanja,baš me podsjećaš na Einsteina!

Emerik:Otkopčavam joj grudnjak!
Valentina:Pa to bi trebao znat s jednom rukom.
Emerik:Ma neznam ja kak to izgleda.

Tajana:Vedran je baš Hitlerovo dijete.

Emerik:Ja nikad neću rodit!

Prof.(iz fizike):Emerik, jesi ti poslao nekoga da sjedi na satu dok si ti bolestan?!

Prof.iz fiz:To je jedna stupidna situacija.

Profesor:U školu se ide da bi imali šta radit kod kuće.

Vanja:Ja ću da se pokoljem.

Profesorica:Jel ti jedna prefesorica u ovoj školi mama?
Nemanja:neznam!

Profesor:Pa kada se Isus rodio?
Vanja:33.godine prije Krista!

Tajana:Neću ići u Zagreb..
Tina:Zašto?
Tajana:A neda mi se
Tina:Pa nejdeš pješke!

Profesorica:Tko je vladao Rimom u to doba?
Tajana:Papa

Milan:Boli me stomak.
Vanja:Možda si trudan!

Govorimo o kazalištu.
Emil:A kada i gdje kreće bus za kazalište?

Imamo talijanski i Tea diže ruku.
Lovro:Nastavnice Tea pravi Hitlerov znak!
To osnovana Hitlerova družina nakon njegove smrti.
Ja bi to iz škole izbacio!!

Profesorica:Kako ne znate matematiku?
Emil:Pa nismo mi Egićani!