srijeda, 23.07.2008.

nema naslova osim ovoga naslova

evo pišem tek tolko da imate svaki mjesec bar jedan post,xD

nešt sam si razmišljao jučer,kako mi koji smo pali,još uvijek znamo šifru ovog bloga,pa bi je valjalo promijenit,za svaki slučaj.

i tak,došao sam danas pogledat blog,nakon dugo DUGOO vremena,previše...i već sam vidio da se selite na novi blog.

što je normalno,vi niste više 1.a,vi ste 2.a.i zato je logično da ne ostajete na ovoj adresi.pitanje je dal će ovo ikad itko od vas pročitat,al evo...

želim vam svima sreću iduće godine,da budete još bolji,nemojte mi previše mučit josipu i miju,to je moja poslijednja želja,hahaha...

želim sreću i onima koji su još na popravku,držim vam fige,da ne budete i vi nagodinu opet 1.a.

mi koji smo pali,"zvijezde padalice",snaći ćemo se mi nagodinu,za nas ne brinite,sam se vi pobrinite da ne zalutate opet među nas za koju godinu.ne bi vam bila fora...

i još nešt prije kraja,bez obzira što neki govore,nećemo se raspast i ostat ćemo svi prijatelji,hoćemo,raspast ćemo se...al možda i je bolje sad nego za 4 godine na maturi.ovo ćemo brže preboljet,iza nas je jedna dobra godina,koju ću pamtit po nevjerovatnim ludostima sa kojićkom,
po zvonetovom skupljanju boca,
po mojim putovanjima busom sa moje dvije lude,po turalijinim pjesmama iz zadnje klupe,
po marinovim bedastoćama,po raletovom svađanju sa profom iz engleskog(a i ostali smo pomogli),
po rišinom repovanju,po kikinim provalama,
po mojoj maloj seki pikaču moj,po popki našoj psihijatrici,ali i pacijentici,
po tinama i njihovom vatrenom navijanju za repku,
po maji,našoj pametnici u razredu,iskreno,šta bi vi bez nje?,po našem ponekom posjetu iznad bastiona,po našim slobodnim satima SRZ-a na dravi,
po našim putovanjima u zagreb,eee to ću pamtit,posebice onaj drugi put...pamtit ću sve naše svađe i neslaganja i pomirenja i sloge...sve do samog kraja,kada se počelo osjećati da se sve raspada,pa su nekima živci popustili.

i za kraj,pitat ću maju da mi prepusti ovaj blog za iduću godinu.jer iduće godine opet sam 1.a,a pošto sam već bio 1.a,htio bi da meni,mirni,anni,koji,anamariji i vjerovatno mići,ak ostaje u ovoj školi,da nam ostane uspomena na vas...
ionako nećete koristiti ovaj blog,a nama će bit od koristi.

eto toliko od mene,e ovo je oproštajni post od 1.a generacije 07/08.
zbogommah
Ivan Đapić

- 19:48 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>