Ježev blog

četvrtak, 15.12.2011.

Pikov i Bocin dorucak u poju psenice fufuuu






Svi su prespavali sijanje psenice osim mene ,
Kada sam se napravio onda sam i ogladnio
jer nije lako posijati pajjjj fektaja psenice
a kada najaste mojam jurit po komobajjjj

Pikooooo kaže se kombaj


Ma nema veze ja cu komobajj vozit
a ti ces skupjat psenicuuu

O.K Piko ..dogovoreno , a reci mi di da nađemo komobajjj
kada smo mi smoraaaaa


Pa nemas bjige idemo u Sjavonijuuuuu

Pikooo pa ti znaš i zemljopis

Rozen sam da znam seeeee vidis

Ma bravooo Pikoooooo ti si pravi




Za to vrijeme Boco je promatrao sve izadaleka
ma malkice je bio ljubomoran na Piku
da daaa ježevi su jako ljubomorni.
E daaaa
da ne povrijedim Bocu ..
pozvala sam ga na njegov
omiljen doručak i tako smo sve sredili na najlipši način.







Dobrooo nisam se tia svazat oko poja psenice , ja sam je sijaooo pjosje godine
dok je Pikonja nanao ko vejiki jez i puno toga je propustio
a ja sam se u mezuvjemenu zajubio, ozenio i postao tata
i sve sam to stigao cak i posijat cetiji tanjujucxa psenice ..puno posla
neka Piko vidi kako je tooo raditi mora i to probatiii ufff

Evo se sam vam ispricao
ali kada mene Bodjica pozove na duk duk dukatelicu
ma kakva psenica ja jurrrim na najboju kjopicu
a i pjevam jos uvik mozda odem na tajente
da vide i cuju sta ja znam, mozdaaa im dam i malooo dukatejice mozda
sakom poja male zlicice -

Boco papa sunkicu sunkicu sunkicu
od duk duk duk dukatelice
sta cu kad je finaaaa

- 09:19 - Komentari (1) - Isprintaj - #