Ježev blog

utorak, 23.11.2010.

Mali ..Zimy

Znate sta
ja sam mali i ime mi je Zimy.
Skoro sam se smzoooo vani, ali Bodljica
me je pronašla i sada sam kod nje.
Kaze ona da sam maliii mazonja.

Boco je malo lubomoran na mene
a trebao bi biti puno lubomoran ..

Pitate zasto ????

Pa zatooo jer je on veliki.

Hedgehog Zimy i Bodljica

Spavam dugo , a kada se pobudim
onda se mazim u velikim ukicama.

Jezev blog - Zimy

Poslije papam ipak sam... da me ne smetaju
Boco i Piko.
Izabrao sam si najboje mjesto
sve vidim i sve je pod kontjojom.


Boco
bas si mojajo udesiti zid
sam te bilo koliko god si mali ..sam te bilo .

Jezev blog - Zimy Pikaso


Zimy
ti ne razumijes mene , ja sam ti umjetnicka dusa
toliko volim umjetnost a di da nađem malj papira ..nista nemam
ali zato imam soj mali kutak gdje crtam
moram nekad pocet ostvajivat svoja djela
i poceo sam ...vidi se


Boco
uf i ti to zoves umjetnost
uf svasta na ovom svijetu.


Zimy
Reko sam ti da sam umjetnicka dusa

Boco
Ako si umjetnicka dusa
onda pocisti nered za sobom

Zimy
Stariji jezevi ne razumije nas umjetnike
malo su mi popustili ventili i sta sam ja kriv
ne moras se odmah jutiti ko jutaaa papjika


Bodljica

E moj Zimy moram i ja
postat umjetnička duša idem sada uzet pinel i
ne znam šta će ostat od tvog ujetničkog djela



Zimy
Znao sam da je Bodljica na mojoj umjetnickoj stranizubo
Mogu i ja dobiti jedan cerek

Boco
I sad ti razumi jezeve...maleeeee uffffffffffff

- 18:30 - Komentari (20) - Isprintaj - #