Ježev blog

četvrtak, 29.10.2009.

Najljepši snovi

Sve što znam ,
Bodljici sam vratio osmijeh i najljepše snove i sada ..
nanamo zajedno pfu pfu ...ona zaspi prije mene zubo



Hedgehog,Hedgehog Boco,Hedgehog bocosan,Jezev blog,Animals,Pets,Hedgehog Finica,Jez Jezica

Hedgehog,Jezev blog,Jez Jezica,Hedgehog Finica,Hedgehog Boco,Hedgehog bocosan,Animals,Pets


Hedgehog,Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog bocosan,Pets,Animals,jezica jez

Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Boco,Hedgehog Finica,Hedgehog bocosan,Animals,Pets,Jez Jezica


Hedgehog,Hedgehog Boco,Hedgehog bocosan,Hedgehog Finica,Pets,Animals,Jezev blog,Jez Jezica

Hedgehog,Hedgehog Boco,Hedgehog bocosan,Hedgehog Finica,Pets,Animals,Jezev blog,Jez Jezica

Hedgehog,Jezev blog,Hedgehog bocosan,Hedgehog Finica,Hedgehog Boco,jezica jez,Animals,Pets

Hedgehog,Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog bocosan,Hedgehog Boco,Animals,Pets,Jez Jezica

Copyright©Jezevblog 2008-2009 Izlezavanje,jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Boco,Hedgehog Finica,Bodljica,Pets,Animals

Dok Bodljica pravi palačinke, ja čekam kao palačinkica.
Tko zna koliko smijem popapati?
Ustvari, kao svi muški znam tu i tamo malo uvuči trbuščić:
tako više stane :nut

Pfu pfu ..možda sanjam da sam palačinka zijev...
E to tek trebam otkriti.

Boooooco ... ne sanjaš ... zafrkavaš ti aaa

Znao sam tako blizu pravojjj pravcatoj palačinkici
njam njam mljac toooo ne može biti samo ....sannnnn njami

Kada sam popapao.. par tisuća majušnih komadića ,e onda mi se
malo , ma samo malo dremnulo fufu pfuuuu .
Nisam imao ništa protiv kada me Bodljica podigla s poda
i lijepo sam se ugnjezdio među njezine dlaanove .

Baš imaš ruke..sannn
a cak ..a cak ..ruka..san ruka san ...lalalalal

E moj Ninđa ..Booooo co..san idemo nanati
tko priča uspavanku
Booooco..san ili Bodljica..sanzujo


Bolje ti jer moje su rukice male wink

Ako mene pitata zašto sam Boco pa vrtim se oko nekakvih bocaaa
pa tu i tamo neku malo srušim jer mi je na putu puf
kao da se ne može lipo složit tamo di joj je mjesto.
Znaju se boceee mene malo prestrašit i odma naprave pip.
Ja odmah skoknem i počnem frktat ... bocooo
tu se ne radi pipi , a ona jedna samo šuti li šuti ...fufuf .
Maakar da mi odgovori...nešto , a ne ....ona zelena u licu.

Boooocoooo pusti boce na miru ,idemo nanati

Hedgehog,Hedgehog Boco,Hedgehog Finica,Hedgehog bocosan,Jezev blog,Animals,Pets,jezica jez

Jako sam poslušan i odmah sam partija u ruku..san.
Nočić vama svima i nađite si neku drugu ruku ,
Bodljica je samo moja ....ruka..zijev.sannnn

Hedgehog,Hedgehog bocosan,Hedgehog Finica,Jezev blog,jezica jez,Turtle,Kornjaca Korni

A kad ponovo dođem k vama pokaazat ću vam
ssvog stidljivog prijatelja Kornija evo ga
ni baš pričalica kao ja ali nekako ide ,
uostalom on je samo malo brži od mene

- 13:17 - Komentari (39) - Isprintaj - #