Ježev blog

subota, 06.06.2009.

Mali svijet velikog prijateljstva

Za nekoga je svijet velik,
za nekoga malen,
a za njih
to je... mali svijet velikog prijateljstva.

Nije bitno što imaju bodljice, oklopić ili su dlakavci
Puno toga se da naučiti upravo od njih , zato su mi dragi.

Bodljica


Večer prije ...


Finica se probudila i šetala oko kutije , odmah je nanjuušila Boda ,
on je podizao njuškicu i puhao , malo je bio sramežljiv kada sam ga pozvala
na večeru ..onu konkretnu.Ostao je malo u zraku i vjerujem da bi Zrakomlat rekao
da je budući padobranac.
Finica je sve pojela sa svog tanjurića i otišla u šetnju,
nije željela smetati Boda.


Napokon imam svoj veliki tanjurićććć puhao je zadovoljno Bodo.

Kako je samo grickao .

Kada je Bodo pojeo vrtio se okolo i promatrao Finicu kako šeće ispred njegove njuškice.
Bio je malo tužan jer je ostavio svoje drage ..male prijatelje.

Ma Bodo nemoj biti tužan , sutra svi idemo kod tvojih malih prijatelja.


A Finica ..ide li i ona ???


Ma naravno , a sada potraži Finicu i sve joj reci
zubo




Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog,Hedgehog Bodo

Noć je bila uzbudljivazujo , a drugo jutro smo spremili svoje stvari i krenuli na put


Došli smo u posijet kod Boda , Finica se odmah sprijateljila s Kornijem
i normalno maraton je počeo , ja sam samo mjerila vrijeme,
moram priznati maraton je bio napet zubo

Jezev blog,Jez Jezica,Hedgehog Finica,Hedgehog Bodo

Bodo se vrato svojim prijateljima, Korni je odmah došla.

Korni....Znaš punooo si mi nedostajao ....
ejjjjj....Bodo , Finica ti je cura ?


Bodo ...pa ne mogu ti sve reći smijeh



Jezev blog,Hedgehog,Hedgehog Finica,Hedgehog Bodo

Onda je došla Neli .

Neli... Bodo, kako fino mirišiš , znaš da nisam mogla spavati
cijelu noć i tražila sam te ..gdje si se izgubio ..nisi se došao ni
pozdraviti ..baš si neki zujo


Bodo ..ma ..ma ..maaa nisam imao vremena


Neli ... ahaaa ..zaljubio si se


Bodo ... ma ..ma fu fuf , baš ne znam što je to zaljubiti


Neli ... ne znam ni ja što je to , ali znaš kada si otišao nitko me nije mazio
vau vauu nitko nije zaljubljen
,

Neli je spazila svog vodenog prijatelja i morala mu je sve ispričati.

Jezev blog,Jez Jezica,Hedgehog Finica,Hedgehog Bodo

Ej vodozeleni ..znaš da se Bodo zaljubio...

Pa neka je i ja sam zaljubljen

Vau vau ..svi su zaljubljenirolleyes

Vodozeleni ..ja sam zaljubljen ,zaljubbbbljen uuuuuu
svoju baricuuuuu


Vau vau ..pa to ti je vodaa ,...


Da , možda pronađem curu



Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog Bodo,Hedgehog

Vau ..baš ne vidim tvoju curu

E da imaš zelene oći ..pjeva


Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog Bodo,Jez Jezica,Hedgehog

Znaš , nisam ti vidio curu


Nije došla , znaš da ccure moraš dugoo čekati , dok si naprave frizuru
dok nalakiraju oklopić i najbolje da ja i ti prošetamo.


Neli a gdje je tvoj dečko ?


Vau ..svi kažu da sam još mlada i nedaju mi izlaz navečer
bauuu kao da se ja ne znam sama vratiti kući na večeru


Vidi kako je Bodova cura lijepa , baš ima lijepu frizuru


Za to vrijeme Finicu je Bodljica spuštala na pod da se pozdravi s Korni, jer je morala kući .

Jezev blog,Jez Jezica,Hedgehog Finica,Hedgehog Bodo,Hedgehog

Finice dođi ti nama još



Jezev blog,Hedgehog Finica,Hedgehog Bodo,Jez Jezica,Hedgehog

Psss ..da ti šapnem ...doći ću ..znaš baš mi se sviđa Bodo, malo je sramežljiv ....


Ma takvi su ti dečki , ali razgovarat ću ja večeras s Bodom .



Lijepo smo se družili i onda je Bodljica
rekla da moramo kući ,
ali je obećala da dolazimo idući tjedan .



Sada imam nove prijatelje , jedino se bojim Neli , ali Bodljica kaže
Finice pa ništa ti ona neće , vidiš kako se s Bodom slaže .
sretan




- 17:23 - Komentari (25) - Isprintaj - #