Ježev blog

nedjelja, 19.04.2009.

Horizonnntaliiiiaaa

Jezev blog

Fu fuf , danas sam se naradila u vrtu sve sam jagodice zbrojila .
.fu fuf moja velikaaaa mama me je pratila ..stalno je gledala u nebo


danas bi mogla kiša ....


Fu fuff vidla sam ja njene okice ..kao da joj se nana



Finice nemoj dugo ...previše je peludi


Fufuuuuuu znam to je prašak za pecivo , sve jagodice su požutileeee
Peludić ...peludić ti si pravi šećerčićććććććć

Ajoj Finice peludić mojjjjj .. kakav prašak za pecivo ,
pa nisu jagodice kolačići


Fu fufuuuu ...jesu jesu , na jagodice ide prah ,
zamisli da je šlagić fu fuuzubo

Onda sam se vratila kući pješice od vrta do zujokuće
imaaaa par tisućaaaaa bodljastih koračića fu fuff
ja to mjerim beljtakooo

Finice tvoja bodljica je jakooooo dugačka

Fu fuffff ...kao da ne znammmm

Manje od centimetra


Ne znam što je taj cemmmm enntarrrrr , znam da nije ništa za njam njam ,
ali znam da sam išla i išlaaa niz poljaaa i dolineeee ..
ma ni to ne znam što je ali mamaaaa ..ima višeeee cemmmm enntarrrrr
i stigla je prijeeee ona sve zna sigurno je nagovorila svoje cemmmm entarr
da skače hop hop ufufuuuu ona imaaa dugeee nožiceeee , a ne jaaaa


Ajde Finice idemo ma mammm


Jurim ja a kuća dalekoooo , pa ona stepenica , pa još jedna fufuff
baš je morala sve čistiti ...subotaaa je za horizonntaliiiii .
.sve mi se skliže ...jadna moja njuškica ....

Stigla sam kući poslije punoooo satiiii od sekundaaa i ravno na pipiiiii

Baš si se naradila danas


Popapala sam sve i jabuku, bananu i wiskassss i zaspala
na tanjurićuuuuu ...okrenula sam se na trbuščić i bila sam
na drugommmm mjestu , možda sam nešto rekla ne sjećam se ,
ali to je sigurno horizonnnntallliiiiiaaaa zijev .

Evo Finica zna što je to horizontala ili kako ona kaže horizonnntaliiiaaaa

- 21:18 - Komentari (8) - Isprintaj - #