Ježev blog

utorak, 17.03.2009.

Igralište za Finicu i Dimija

Finica…Dimi nemoj me zafrkavati

Dimi … ma daj pa ja sam pristojan, Bodljica mi je rekla da te pripazim

Finica … fu fuff pa neću se izgubiti znam ja put do vrta i nazad

Dimi … dobro neka ti bude , ali za svaki slučaj .imam te na oku

Finica… ja sam već punoljetna i mogu raditi što god mi padne na pamet

Dimi … ti si punoljetna , a što je to ?

Finica … to ti je kad imaš više od tri godine

Dimi … pa i ja bi želio biti punoljetan , sigurno je dobra klopa

Finica … ma ništa ti ne znaš , još si mlad

Dimi … dobro nećemo se svađati , ti si punoljetna a ja sam ionako jeo njami

Finica … fu fuf , ma bolje da šutim i idem svojim putem

Dimi … i ja šutim i idem za tobom mjaouuuu…


I tako su Finica i Dimi odšetali u vrt , Dimi ju je ipak svako toliko dodirivao sa šapom , ma on je ipak pravi čuvar i sve je naokolo njuškao da se ne bi netko prišuljao i smetao punoljetnu Finicu.
Finica poznaje put do svog vrta i tako je prošetala do Bodljice koja je
čistila i presađivala jagode.


Finica … mamaaa kakoooo suuuu maliii listićiii , pa gdje su pobjegli ...veliki listići

Bodljica
Finice ma nisu nigdje otišli , ja sam ih malo pošišala i sada imaju kraću frizuru , a za koji dan će narasti

Finica … nemoj mene ošišati

Bodljica … ma neću , ti meni imaš lijepu frizuricu

Finica … fu fuff ošišaniiii evo meeee


Tako je Finica puhala i stalno nešto zapitkivala , a Dimi ju je malo zafrkavao.Otišla sam, na trenutak oprati ruke , Dimi se nije micao …
pravi odgovorni mačak ...istina nije još punoljetan kao Finica ali je sve
držao pod kontrolom ..

Dim ..nisam punoljetan belj ali sve imam na oku
ne znaju oni da da ja čuvam igralište , evo nema ni jednog miša ,
nema papirića nema stakla , pa valjda to netko vidi

Bodljica se vratila i zvala na večeru

Fu fuff . ma ja bi ostala još malo
Mijau …. I ja isto

Dobro još samo pet minuta i onda pravac do tanjurića .

Istina tih se pet minuta malo produžilo , ali si ipak zajedno došli kući Finica polako, a Dimi je trčkarao malo lijevo malo desno i normalno svako toliko
šapica je bila na bodljama od Finice

Dimi … nemoj je zafrkavati !!!!


Mijau …ma samo maloooo…dok ne budem punoljetan

Dimi …Dimi zubo

Dimi .... mogu ja sutra imati tri godine i popeti se na granu mjaouuu ...ah ja ne znam koliko imam godina , Bodljica kaže da sam mlad , pametan , čist, poslušan i uredan ...pa mogao bi biti punoljetan

Bodljica..
moramo kod veterinara , on će nam reći koliko si mladwink

Finica.... fufffuuu ...ja ne idem nema šanse

Dimi ... a zaštooooo

Finica ... fufff samo ti idi , pa ćeš brzo otkriti

Bodljica ...ma nema problema Dimi , moramo kod veterinaara, ali ja ću biti s tobom i imat ću veterinara na oku

Dimi ... nećeš zatvoriti okiceee

Bodljica ... bez brige ..ajmo sada ..kući tko će prvi

Finica... ja dolazim sigurno kući , a kada ..
uostalom nije bitno ,,,,, .Dimi čekajjj meeeee fu fufu kad on ima četiri dugačke nogeee
Dimiiiiiii .

Animal's Playground

- 08:39 - Komentari (15) - Isprintaj - #