Ježev blog

subota, 21.02.2009.

Naš prvi blogo rođendaan fu fuuuu

Photobucket

Fu fu da ti šaapnem danas velika mamaaa ima 365 ne znam što je to
ali kaže jedan .... godina punoooooo danaaaa fu fuff rođendannnnnn

Photobucket

Moramo obući cipele i tražiti di je taj 365 dana ,
evo ovo je moja cipela a ti uzmi drugu

Finice
...mislim da meni trebaju čizmice ..mauuuu
ono mačakkk u čizmama

Fu fuff ..a tko ti je to zujo

Mauuuu
..pa jedna pričaa

Fu fuuf dobro ...priča poslije sada idemo juriš u potjeru ,
a posljije ćeš mi pročitati te novine o mačku i čizmama

Mauuu .
.ma to ti nije priča iz novina

Fu fuuf ..kako nije ...sve priče su iz novaina p a i taj mačak u čizmama fufufu požuri

Mauuu
.. vidi stvarno priča je iz novina ..mauu isam znaoooo

Give Me Bite -
Daj mi griz





Fufffff.. Dimi jesi kkupio novine
mjaaaaaoooo
..ssve su prodali ali uspio sam uhvatiti jednu novinsku pričuuuuuu
Photobucket

Fu fuuf ...
Photobucket
Njam njammmmm

Hipnotiziranje ..pokušaj ali Dimi je na kraju ipak mačos , a Finica lipa ježica :-))
Finice ma kako vrijeme prolazi ..sjetila sam se kada sam ti pjevala ljetos


Fi fifiif ..a zašto kažeš da vrijem prolazi tako brzo ..meni uvijek lijepo fu fuuf
spavam papam šeta šeta Finica , mazi se i ja nanam i opet sve isto .
.pa vrijeme ne ide ono čeka Finicu da se probudi fu fufu vi .....ljudi zubo



- 09:00 - Komentari (57) - Isprintaj - #