Ježev blog

subota, 07.02.2009.

Poklončić od Ronice - Bodljici za rođendan

Stigao nam je paketić od Ronice iz Zagreba , nestrpljivo smo ga čekali
i kada je stigao imali smo što i vidjeti ..

Photobucket

dva mala ježića od keramike jedan je za Glinkovu mamu a drugi za Ježicu


Hvala ti Ronice na lijepom poklonu.

Ronica ima svog kućnog ljubimca a ime joj je Ronica evo i njezine sličice
od ljetos kada je nestrpljivo čekala svoju velikuuu mamu dok je
pila svoju jutranju kavicu....

Av a v v v ...kako dugo može piti kavu puknucua meni je dosadno
i vruće , a trebala bi ne odvesti ...na šišanje
niš ne vidim ...a v a v a v v v
a kada bolje ludrazmislim ..bolje da ne vidim a v av a v .
Idem malo niže.. kod zadnje stepenice stepenica ...možda skuži
da trebamo u šetnjicu ..idem ipak do nje ..skočiti ću joj ravno u krilo
možda joj kavica padne ..pa će se ipak ustati ...idemmmm

Photobucket

Ovo je Ronica , a njezina velika mama možda otvori blog , pa zaslužila je
njezina ljubimica da osvane na bloguuuuu ... a ima i lijepu frizuricu ,
poslušna je voli se maziti ..a v avvv ..a tko se ne voli maziti
A v a v ja bi da me svi videwave , šapnite mojoj mami da se odlući
av av avvv rolleyes
a da sama otvorim svoj blog ...pa znam budete... mi pomogli ako nekaj nebum znala



Jezev blog

Fu fuff oni imaju jabuku ... fu fufff mama a moja jabukaaaa

Finice sada najprije slikica .

Fu fufff baš je dobra teta Ronica , a ima i svog ljubimca kako se zove ?

Ron ..ica ..Ron .ica ..Finice nije teško za zapamtiti.

On sigurno puno roni pa za zato tako zove

N e znam Finice , ali znam da voli plivati

Fuff ja ne volimbelj plivati , ali moje cape znaju roniti

Ma ti si moja mala ronilica

ajmo sada puhalice moja pripremati kolače

Njam njam Finica će pomoći velikoj mami

A što će biti u kuhinji ..kada Finica pomaže ?

Mamaaa a zašto ježići ne pričaju i ne hodaju ???

Finice to nisu pravi ježići,


Kako nisu ...fu fuf onda ni ja nisam prava

Ma jesti Finice ti si prava , ali oni su od keramike


Sigurno nisu puno papali pa su ostali krkrkrkremačnćniii
idem odmah papati fino

Finice eeee zujoFiniceeeee




Kažem ja ovo bu velikiii post i ja pomažem mamiiii


Surprise



In the Kitchen

Prvo smo se slikali snimali ...a onda sam velikojjjj mammiii rekla
Fu fufffff ja sam glavna u kuhinji i nemam
vremena pravim fino kolačić njam njam
idem imam puno posla

Bodljica je za sada samo pomoćna snaga .....

Mamaaaaa ...dodaj mi čokoladu za kuhanje

Evooooooooozubo stižem šeficeeeeee


Razletila se moja Finica po kuhinji posudica na sve strane , istina malo smo zaprljali ,
ali sve će to Bodljica srediti i oprati , ma tako vam je to kada se sprema lijepa fešta
Fešta je nam svaki dan , ali ovo je ipak nešto malo više ...
vatrometa nema i što će nam ali zato imamo dobru glazbicu
a Finica pleše li pleše.
No i Bodljica je zaplesala s njom mogu vam reći da jako dobro zna
sve korake a kako je ozbiljna kada plešemo tango .
No za danas smo se malo i izmorili sve je spremno za sutra i Finica
je završila u mom krilu ..dala sam joj peticu ..ručice i nožice smo
oprali tako da nema više brašna zubo


Give Me Five


I na kraju jedna zajednicka slika , Bodljica ne stane cijelazubo

Photobucket

- 08:57 - Komentari (17) - Isprintaj - #