Ježev blog

nedjelja, 01.02.2009.

Sezame otvori seeeee

Samo za Zokićććććća ako dođe kiss
dođi malo plesati s Finicom


Hedgehog Finica & Step



Jezev blog

Jutros sam se probudila.
Bodljica je ustala jer se žurila na posao... ..stavila je kavicu, pa prala zubiće ,
a ja sam je gledala , bilo mi je toplo pa nisam htjela van, ali bila sam jako gladna želudac mi je sviraooooooo i sviraooooo krkgr krkgrrrr



Jezev blog

Onda je moja velika mamaaa došla u kuhinju jer je voda vrilaaa znam ja svaki njezin pokret ... morala je skuhati kavicu ..bez kavice se ne ide na posao... ja to znam ..svako jutrooooo ona takooooo ..
Ma da mi je znati fu fuffff .... kakva je ta kavica , pa svi pričaju o jutarrnjoj kavici
i svi ...baššš sviii je voleeee, a možda mogu i ja piti kavicu pa ...jutro jeeeee .
kakva je nikad nije meni ponudila tu lijepu finuuuu kavicuuuuuu.

Mamaaaa me je ugledala kako virim i rekla


Dombooo jutroooo Finiceeee , pa ti si se meni pobudilaaaaa

I uzela me je u ruke , baš su tople njezine ruke ,
pa ja zatvorim svoje okice još malo
fu fuff ma ja bi tako malo duže , ali velikaaa mama mora na posao ,
ah taj posao....
.


Jezev blog

Ajmo Finice , trebaš se i ti malo urediti , pa idemo na doručak


Fu fuf ...a da me još samo maloooo pridržišššš


Finice , pa znaš da nemam puno vremena , što će mi šef reći ako zakasnimburninmad



Jezev blog


Fu fuff...i taj puknucušefff
Ma napraviti ću ja lijepu frizuricu fu fufff pa sviđat će se mojoj mamiii
i onda možda neće ići na posao ..
još malo ovdje fu fufff sigurno onda neće na posao , a šefu može reći da Finica ima lijepu frizuru
aaaaaaa.... kada se ima lijepu frizuruuuuu ne ide se na posaosmokin



Jezev blog

Finice mojaaa kakao si ti zgodnaaaaaa

Mamaaaa ako sam zgodna onda ne moraš ići na posao


Ajoj Finiceeee pa čekaj subotu ...može....
onda ne idem na posao i rano se dižemo i lijepo uživamo


A kad će taj petakkkkkk


Ma vrijeme ionako brzo prolazi , ajmo sada finopapati


Open Sesame

Navečer sam se probudila , moja velikaaa mama je bila u trgovini i kada se vratila rekla je

idemo Finice ..Sezame otvori se ....

ma znate to vam je otvaranje konzerve od ananasa i moja mama uvijekkk tako kažeeeee Sezameeee otvori se , a ja sam nestrpljiva.
Mama kada će blabla subotaaaaa


Sutra

Fu fuf fuuuu pa i jutros si mi rekla sutra ..ima punoooo sutraaaa fu fufff


Ma Finice to ti je sutra..pa sutra pa još sutra i tu smo...subotaaaaa

Dođi ti meni popa pa ti ananas


Fu fuff znate što sam napravila došla sam do ananasa malo liznula i otišla u svoje sklonište, pa naljutila sam se i na Sezame otvori se i na sutra i na opet sutra i onda sutra
i bolje da ja to sve odspavam do onooooo sutraaaaa


Finice pa kud ideš a ananas

Idem spavatiiii do sut...suboteeeeeee ajde fu fufufu Sezame otvori se

- 07:20 - Komentari (27) - Isprintaj - #