Ježev blog

petak, 19.12.2008.

Festival Grobnička Skala 2008

Prošli tjedan sam otputovala u Čavle gdje se održavala Grobnička Skala 2008.

Bilo mi je prekrasno .

Cijeli dan napeto , kiša pada danima i što ću nego gledat u nebo
da mi se smiluje jer... radila sam a poslije posla sam trebala
krenuti na put , znala sam da se isti dan moram vratiti ,
tako je to kad živiš na otoku a zadnju trajekt ide u 23,30 .


No morala sam ispuniti jedno obečanje.


Obečala sam mom dragom prijatelju kojeg pratim već par
godina da ću doći i poslušati ga kako pjeva.
Njegova majka se pobrinula za karte i krenulo se na put .


Stigla sam predvečer normalno u društvu.
Festival je započeo u 20.30 u prekrasnoj dvorani koja je bila prepuna .


Voditelj festivala je bio Ferlin koji je kao i uvijek na svoj duhovit način
pozdravio sve prisutne , ali ovaj put je ispred sebe imamo puno
papira , protumačivši da i njega lovi neka skleroza ...
godine ga stisle i polako zaboravlja :-)))
burnim pljeskom pozdravljen je kao i uvijek .



Moram priznati da sam bila jako uzbuđena kada je Alan izašao na
pozornicu ...joj mislim si ja samo da ga trema ne bude ...
da mu ne pukne glas i tko zna što se sve nije vrtilo u mojojnut glavi .


Uostalom poslušajte i pogledajte sami, ono mi malo zatresla ručica
kada sam snimala , ali tek toliko da znate da je ruka bila uzbuđenija od mene :-))))



Festival Grobnicka Skala 2008

Odslušali smo 12 pjesama i hop sjedaj u kola i nazad da se stigne na trajekt , tek iza ponoći stigla sam kući kišica je počela padati , ali obećanje je ispunjeno .


Finica nas je čekala snašla se je i popapala gotovo sve što smo joj na tanjuriću ostavili , ma svi ..zadovoljni ...a poslije pogađate otišla sam spavati jer umor je uvijek umor i treba ispružiti tijelo u horizontalu .



Festival Grobnicka skala 2008 održala se 13.08.2008. u prekrasnom mjestu Čavle .
Prekrasan ambijent , predivna publika koja je svojim aplauzom pozdravila buduće mlade nade naše glazbene estrade.
Te večeri nastupao je i Alen Bičević iz Malog Lošinja s pjesmom
Kasne letnje večeri pu none .

Alanu je ovo prvi nastup na festivalu.
Želim mu puno uspjeha i da mu se ostvare snovi,
a njegov san je pjevanjepjeva

- 23:24 - Komentari (18) - Isprintaj - #