Ježev blog

ponedjeljak, 15.12.2008.

Uspavana ljepotica Finica

Fu fuuf šetala sam ...šetala i onda sam otišla u kuhinju penjala sam se po maminim nogama i čekala večeru ....njami
Mama kaže da je vani velikaaa južina i da se njoj nekako zaklapaju oči ... Popapala sam jabuku i onda navalila na Wiskas teletinuuu njam njam.
Fufuf još sam malo trčkarala okolo i onda sam došla blizu velikeee
mameeee i počela sam puhati ....rekla je

Što je Finice ...zar i tebe lovi ova južinaaaaa


Fu fuf ne znam kako to mene može uloviti južinaaa , pa nisam ništa osjetila
ali mi se malo pridrijemalo na tepihu , mama me je uzela i nešto mi je tako lijepo pjevušila ..... dalje se ne mogu sjetiti što je bilo


Jezev blog
Fu fuff hrkkk fuffu hrkk fuffffffff..........



Finica se natrčala i umorila i zaspala na mojim rukama , čvrsto je spavala
tko zna što je sanjala.
Istina malo su mi se ruke ukočile , ali ništa ne smeta vrijedi malo i potrpjeti .




Jezev blog

Fu fufuuu hrk hrkkk fu fufu hrk hrk ...

- 19:15 - Komentari (22) - Isprintaj - #