Ježev blog

petak, 08.08.2008.

Glinkova velika mama prava je umjetnica

Bili smo posjetiti Glinka i njegovu veliku mamu Glinkicu.


Glinko se nije probudio zijev…budi se oko 23 sata i onda vidim kako se miče trava …ide moj mali Gozila .
Iskopao si je prolaz između malog i velikog vrta .thumbup.hrane ima dovoljno, ali kada mu se prohtje dođe do terase i pravac prema mom ateljeu …ma sve je on zapamtio.


Tog sparnog predvečerja duže smo ostali i vidjeli
s čime se bavi Glinkova velika mama.


Što bi rekla Finica na sve to zujofu fu fu fufuufuuuuu …predivno .
No o tome ćemo pisati više u slijedećem postu , a sličica ima podosta,


Istina , Bodljica je imala velikiii headbang problem …
što staviti na post ..sve su joj sličice bile lijepe,




Jezev blog


Na kraju nismo dočekali Glinka ..spavao je te večeri malo duže ili nam jednostavno nije želio smetati wink

No Glinkova mama nam je nešto lijepo poklonila ..rakla je ja ne poklanjam svakome ..samo specijalni dragi prijatelji dobivaju poklončić .


Fufuufufu mi smo specijalni fuufufu a što je to specijalni ?????
Fufufu …to ne znam ali ću saznati …fufuufu , uvijek mi
moja velikaaa mama sve objasni i onda Finica sve znaaaaaa ….


No da vas ne držimo u neizvjesnosti , zahvalili smo na poklonu i oduševljenju nije bilo kraja .
Moja velikaaa mama bila je jako sretna i stalno je ponavljala ....
Glinkova mama je to učinila za nas …




A da ipak otkrijemo .....
Kako se to radi ???
To se radi sa salvetama , izradi se okvir .. ma sve je to ručni rad , prvo se oboji okvir i na to se stavlja salveta …malenim kistićem se nanosi lagano ljepilo i pritišće...maaa jakoooo . laganooooo da se ne ošteti salveta ….puno strpljenja , ali slikica fufuuuuuuu


Mali ježići …Finica & Glinko fuufufuuf


Došli smo kući i mama je jedva dočekala slijedeći dan ..fufuuf ..,pa morala je to slikati ..namještala je malo nutlijevo ..pa desno i na kraju bila je jako zadovoljna …evo sličica zubo


Jezev blog


Jezev blog




Jezev blog



Fifififi fufufuf da me ne zaboravite evo i moje male Finice


Da ...da Finica je znatiželjna....jakooooo ...željela je isprobati spravu za vježbanje... ma gotovo sve je provjerila i jedva sam je odvojila od spravice smijeh



Jezev blog




Jezev blog
Fu ...fuf.. fuuuuuuuu... sve je na svom mjestu



Jezev blog
Mamaaaa mogu li i ja vježbati ...mamaaaaaaaa
fufu ..... ma gdje je samo otišla ?

Idem ja van ..mamaaaaaaa.....
........ tu je nemaaaaa


Jezev blog
Fuffufu ..gdje si rolleyesmamaaaaaa..sakrila se ......


Fufuufufuuf i ja ću se igrati skrivača



Jezev blog


Finiceeeeee ...gdje siiiiii ???
Maa.... musavice moja mala našla sam te
zubo


Finica se sakrila
belj


Jezev blog


Finice idemo sada kući kasno je .......


Jezev blog
Evo idem fufufufufuuf fuffffuuuuffufuu...a zar baš morammmm ...a baš nam je bilo lijepo ...fu fufff
a da se ipak vratim još samo pet minuticarolleyes


Paaaa Finice bilo je dosta za danas ...ali dogovoriti čemo se mi wink

Evo dragi moji Finica je došla kući još se malo vrtila oko spravice
umorila se dosta i otišla na spavanje .


Finica i Bodljica vam žele laku noćzijevkiss


- 09:18 - Komentari (15) - Isprintaj - #