Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


fotoPtičica

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

... na obali dunavskoj
još nam pijesak stope pamti ...
još se nad vodu grane
nadvijaju ...
još šume plave vode dunavske,
oblaci još se
stidljivo rumene,
pamteći

naše poljupce ...



Dunav

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Dnjepar

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Jenisej

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

subotnje/nedjeljne priče:

Mačak i Ptičica

Kraljica noći

Dunavska Rusalka


Dnjeparski Vodenjak

Rusalkina pjesma Mjesecu

Ribara starog kći (1)

Ribara starog kći (2)

Ribara starog kći (3, 4 i 5)

Velika sirena

Vilina kosa

Snovolovka














Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

28.11.2007., srijeda

k'o laticama ruže ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


ovlašno i nježno
noćas
želim da Te diram
želim bit' Ti
blizu

želim noćas biti za Te
mirisna k'o ruža
i dirat' Te nježno
i ljubit Te strasno
dok nas noć
beskrajna
tamom blago skriva
dok nikoga nema
i dok cijeli svijet
sniva

... budi tu kraj mene
kad svi drugi odu
budi tu za mene

ja Te noćas želim
ja Te noćas trebam
noćas
želim da Te ljubim
želim da Te diram
laticama ruže,
ovlašno i nježno,
beskrajno do jutra,
očajno i strasno ...

... kao da ne postoji
sutra ...




(thanks for upload, lazy)






- 23:59 - poleti, do oblaka (4) - i reci ... - #

20.11.2007., utorak

možda zorom grješni ljudi odlaze u raj ...




Svirci moji valja poći,
i noć ima kraj
možda zorom,griješni ljudi
odlaze u raj.


zora rudi,
daj se budi,
oj, Jedini
moj ...

o, ne,
nemoj se buditi
raj ću rado propustiti

za taj časak
tvoga sna
na mojim grudima
...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
"The Lovers" by Javier Azurdia





- 12:01 - poleti, do oblaka (4) - i reci ... - #

18.11.2007., nedjelja

last dance ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


- 07:27 - poleti, do oblaka (3) - i reci ... - #

16.11.2007., petak

zimski san ....

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
photo by flickr

Noćas, prvim snijegom dozvan,
pohodio me čudan san ...

Bosa, u dugoj bijeloj spavaćici, ležah na obali Dunavskoj ...
Iako sam ležala u snijegu, nisam osjećala hladnoću. Ugodna me uspavljujuća toplina obuzimala, osjećala sam kako tonem u san.

Pahulje su mi poigravale nad glavom kao jato bijelih leptirica i spuštale mi se na lice, usne i očne vjeđe. I kad oči sklopih, i dalje sam ih vidjela. Padale su sve gušće ...

Tada me Tvoja ruka dotaknu, Jedini.
Podigao si me i poveo za sobom, k'o Orfej Euridiku ...

Znala sam da se ne smiješ osvrtati, no silno sam željela da se ipak osvrneš i pogledaš me ... Pogled Tvoj željela sam više od života, više od spasa i izbavljenja, no u tom bijelom svijetu izgovorene bi se riječi pretvarale u ledene kristale ... i padale bi, uz tihi zvon, na smrznuti pijesak na obali.

A tada si se okrenuo.

U sljedećem trenutku ljubili smo se, skriveni bijelim velom pahulja, što zaklanjao nas je od svijeta.
I nije nam bilo važno ni odakle dolazimo, ni kamo idemo ...
I činilo nam se da će se taj trenutak osvrta, pogleda i dodira produžiti u beskraj ...


Probudih se. Vani je još sniježilo.
Stajala sam kraj prozora, snom uznemirena.

I budna, još uvijek bijah sretna što nisi izdržao, što si se osvrnuo ...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
euridice-and-orpheus



- 17:35 - poleti, do oblaka (1) - i reci ... - #

06.11.2007., utorak

Slika s Dunava

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

ja čuvam još, Jedini,
sliku s Dunava,
čuvam je od zaborava ...

na obali dunavskoj
još nam pijesak stope pamti ...
još se nad vodu grane
nadvijaju ...

još šume plave vode dunavske,
oblaci još se
stidljivo rumene,
pamteći

naše poljupce
...


Najbolji hrvatski tamburaši - Slika s Dunava


tu, još uvijek,
sunce zaviruje znatiželjno
kroz krošnje nad našim glavama,
a stražu nam čuvaju leptiri i vrapci ...

Ti udice u Dunav zabacuješ
a ja Tvoje poglede lovim,
tu na pješčanom sprudu ...

... i gradim kule od pijeska ...

Ti dlanove sklapaš,
moj ribaru,
i Dunav mi donosiš,
da sperem pijesak s dlanova
i
stopala ...

pa dugo gledamo, za ruke se držeći,
bijeli brod
što Dunavom plovi,
zlatnim tragom sunčeva zalaska ...



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
photo by flickr

... ne gradi kuću na pijesku,
pokaj se
i
ne griješi više!
u mudroj knjizi piše

al' ja se kajati
neću,
tako mi smrtnog grijeha ...

živjeti više ne mogu
bez
kula tih od pijeska
...




- 11:39 - poleti, do oblaka (9) - i reci ... - #

03.11.2007., subota

how to ...

... find My Way Home

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
photo by flickr

lutam noćas kroz tamu,
k'o izgubljena duša ...

lutam, k'o lutajući holandez,
zarobljena zauvijek
u bermudskom trokutu,
letim k'o leptirica
što uvijek se iznova
plamenu
vraća ...

a mjesec, svjetionik ravnodušan,
za oblak se skrio ...

upali svijeću u prozoru,
da put srcu
pronađem
...




- 00:11 - poleti, do oblaka (1) - i reci ... - #

01.11.2007., četvrtak

Green Green Grass ...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
photo by flickr

mili moji

ne pokriva vas
trava,
tijelo vam
pod hladnom pločom spava

mili moji

al' kad sretnemo se
opet,
bosi ćemo
po travi zelenoj
potrčati,
jedni drugima ususret

mili moji ...



- 12:55 - poleti, do oblaka (2) - i reci ... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Kolovoz 2009 (2)
Lipanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (6)
Studeni 2008 (8)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (5)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (6)
Lipanj 2008 (7)
Svibanj 2008 (6)
Travanj 2008 (16)
Ožujak 2008 (17)
Veljača 2008 (24)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (7)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (5)
Opis bloga

osobni zapisi ... i pokoja pjesma i priča...

Photobucket

... ovdje su mi oči plavlje,
valjda zbog lijepog plavog Dunava ...
il' zbog Tebe, Jedini ...



Photobucket




counter pokrenut 25.10.2007.

i kad vječnost pođe putovima zvijezda
i kad ptice s juga opet sviju
gnijezda
i kad ljetu oblak podari par
kapi
i kad vrijeme prođe
kad život
ishlapi ...

... sresti će opet,
moja Željo pusta,
u poljupcu strasnom
naša žedna usta ...




Valceri ...
for lovers, dreamers and loosers ...


















ne treba nam plesni podij,
Jedini,
ni strune violina,
ne trebaju nam zvijezde,
ne treba nam mjesečina

zvijezde nam se ogledaju u očima
a strune srca titraju u pogledima

dok zemlja nam se pod nogama
izmiče,
mi plešemo valcer
u
oblacima
...






Photobucket



Ti si moje jučer, danas i sutra,
Ljubavi moja jedina.
pitati ne moraš,
Ti znaš.



Photobucket

Na prvi pogled

Na rubu sam zdenca stao.
I odmah sam znao:
I want her kiss!

Na rubu sam zdenca stala.
I odmah sam znala:
This is this!
I want him to kiss.




photo albums

rusalkin svijet


clouds and water



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket