< travanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (1)

Komentari On/Off

Opis bloga

Sjećate se dječjih encikopedija 1000 Zašto i 1000 Zato i sl. edicija u kojima se na zanimljiv i zabavan način predstavljaju spoznaje iz brojnih područja znanosti kao što je medicina, tehnologija, biologija i sl.
Kao dijete zaista sam uživao otkrivati zašto nam u uhu šumi kada na njega prislonimo školjku ili zašto nastaje duga?
Prije nekoliko dana nanovo sam otvorio jednu dječju enciklopediju i shvatio da i danas imam iz nje dosta toga za naučiti, a ovaj put to sam odlučio podijeliti i sa vama.

Linkovi

srijeda, 20.04.2011.

Još o macama

Sve mačke potomci su Felis silvestris vrste koja se dijeli na afričku, europsku i stepsku divlju mačku. Najmanja od potomaka divlje mačke je pjegava mačka s područja Šri Lanke koja je upola manja od domaće mačke. Najveći potomak divlje mačke je tigar. Lav slovi kao kralj životinja i svojim jedinstvenim izgledom i stavom se izdvaja među ostalim mačjim rođacima, ali je zato gepard najbrži, ne samo u mačjoj porodici, već je i najbrža kopnena životinja na svijetu.




A meni najdražih domaćih maca, ima preko 3000 vrsta, rasprostranjenih diljem zemaljske kugle. O tome koliko ih volimo svjedoči i podatak da se na mačju hranu diljem svijeta troši više nego na dječju hranu. No, koliko god ja potrošio na mačju hranu, moja je maca ne primjećuje ako joj je stavim ravno pod nos. Ali ne, ne radi se o nekoj iznimno razmaženoj mački jer mace jednostavno ne mogu sagnuti glavu na način koji bi im omogućio da to vide. Ne mogu vjerovati da čak i njihova fleksibilnost ima Ahilovu petu!





| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.