UMJESTO EPITAFA

26 lipanj 2012

......Jednom je živio čovjek.Onaj tko ga je upoznao rekao bi da nema smirenijeg bića na kugli zemaljskoj...i onda dođe rat....i čovjeku se desi neki "kvrc" u glavi.....i jedne samotne noći u ratnom Sarajevu...povukao je obarač.....Jednom je živio čovjek....



....ovaj post pišem sam sebi.....anonimnost mi dopušta da pustim na slobodu jednog svog osobnog demona...koji me kljuje godinama....a nikome nisam rekao koliko je duboko pustio kandže.....



.....čika Drago...večeras sviram za tebe.....



.....ove pjesme znaš....:)



Gorčin
Mak Dizdar

Ase ležit
Vojnik Gorčin
U zemlji svojoj
Na baštini
Tuždi

Žih
A smrt dozivah
Noć i dan

Mrava ne zgazih
U vojnike
Odoh

Bil sam
U pet i pet vojni
Bez štita i oklopa
E da ednom
Prestanu
Gorčine

Zgiboh od čudne boli

Ne probi me kopje
Ne ustreli strijela
Ne posječe
Sablja

Zgiboh od boli
Nepreboli

Volju
A djevu mi ugrabiše
U robje

Ako Kosaru sretnete
Na putevima
Gospodnjim
Molju
Skažite
Za vjernost
Moju

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.