MRAČNA KULA

17 lipanj 2012



....Čovjek u crnom bježao je preko pustinje, a revolveraš ga je slijedio......pa da....prošlo je već više od 5 mjeseci od kada sam pročitao početak prve knjige serijala "Mračna kula" Stephena Kinga.Dugo sam odugovlačio pošto je serijal OGROMAN,ali brate...uživao sam u svakoj stranici...od prve stranice King vas uvuče u svoj uvrnuti svijet....i ne pušta vas do kraja.Možda je malo nezahvalno uspoređivati ga sa Tolkienovom trilogijom "Gospodar prstenova"....ali to je to...zamislite Froda na divljem zapadu....ka-tet posljednjeg revolveraša Rolanda Deschaina od Gileada u potrazi za osi koja drži na okupu sve svjetove.Heroinski ovisnik Eddie Dean,crnkinja Odetta Holmes, dječak Jake Chambers, dovedeni iz različitih vremenskih perioda u New Yorku, zajedno sa Rolandom i bamburom nazvanim Oj, tvorit će družinu koja će se dati u potragu za mističnom Mračnom kulom.Serijal je pisan u rasponu od 22 godine..i oni koji su čitali Kinga znaju da u svakom njegovom romanu postoji referenca na Mračnu kulu,pa se tako i u serijalu pojavljuje nekoliko likova iz njegovih prijašnjih romana.Kako je vrijeme čitanja odmicalo bilo me sve više strah da će kraj biti napisan preko volje,ali kvragu..kraj je ispao najbolji dio..:)



Ovo je Kingov Magnum opus i zato ako volite spaghetti vesterne,Tolkienovu trilogiju ili ste samo ljubitelj djela Stephena Kinga...ili ste svo troje kao i ja...navalite...skočite naglavce u Srednji svijet i zagrizite metak...putovanje počinje.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.