marioneta okolnosti

tabletice, pilulice, stovec....

oduvijek sam osjecala odbojnost prema svakoj vrsti tableta.
popila bi je u krajnjem slucaju zubobolje koja je nepodnosljiva, ostalo sve je podnosljivo.
bilo je bolnih 'stvari', al radije bi se sklupcala i propatila dan-dva nego popila nesto.
posto imam groznih problema s grlom i suhim kasljem, jedna doza antibiotika je rezervirana za mene svake zime, jer nije bas lijepo kad te uhvati kasalj u veljaci i traje po pola godine, tj. sve dok se ne nakanim poc po sarene 'tabletice'.

prosle godine, na rektorskom roku iz kemije, koja mi je bila zadnja prilika za proci godinu, uhvatio me suhi kasalj i davi, umirem, suze frcaju, a ne mogu prestat, a moram biti 100% skoncentrirana, mislim toliko me kasalj davio da sam htjela odustat od ispita, zaboravila sam i ono jada sto sam znala. i ne prodjoh..
al' nije samo to razlog neprolaska, naravno, ali je pomoglo..

naime, poticaj za ovaj post je moja rodica koja ujutro pije 10, rucak 6-7, i vecera 6-7, ako ne i vise.
zgrozavam se, nije bolesna, nego kao sto kaze sve su to vitamini, ma moj klinac vitamini, fuj..
vitamine mozemo nadomjestit kroz hranu, ali kaze: ovo je kalcij, magnezij, kalij, riblje ulje, ova za menopauzu, ovaj vitamin, onaj vitamin, vise i ne pitam..
svako malo jedna vise.. guta ih ko bombone, a meni slabo, na neki nacin mi je interesantno..
kaze sve su to tablete bazirane na prirodnom, bez aditiva, bez kemikalija, ali svejedno..
moje pitanje: jel to sve moras uzimat, zasto?
njen odgovor:ne moram, ali bolje se osjecam, odgovor na ovo drugo je GODINE..

e pa iskreno se nadam da ce mene 'godine' postedit, jer necu dobro proci ako jedino rjesenje za lijecit godine budu tablete..

zalit cu rakijom (fuj) kad bude boljelo k'o oni starci gore u nekim selima, odvojeni od svijeta..
kazu da tabletu nikad u usta nisu stavili, a skoro stota na vratima..
hehe, domaca rakijica, thumbs up...

ah, sjetih se sto u meni izaziva takvu odbojnost, naime dok sam bila mala, djed je pio neke sarene tablete,
wow vidi ti ovo , mislim se ja, djede jede bombone a neda meni, smrc..
ma nac cu ih ja sama.. hehe
(budala mala)..
bas su izgledali ko m&m, njami...
nasla ja, napapala se, iako nije bas imalo okus po m&m, al valjalo je, bomboni su bomboni..
uf isuse, nakon sat vremena povracanje.. e to necu zaboravit..
i sad mi je slabo.. yuk bomboni

15.06.2006. u 14:08 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr