marioneta okolnosti

viva las vegas

evo uhvatila malo vremana nakon dolaska iz vegasa..
to je zemlja snova..
savrsenstvo..
ako vam se ikada u zivotu puzi prilika da idete negdje, idite u vegas...
ja sam se odusevila..
predivno je..
nisam toliko komplimenata u zivotu cijelom dobila..
vrucina vani ubija, ne moze se disat koliko je prevruce, a u prostorijama trebate jaketu, klima je na max..
to je malo blesavo..
a izlet u grand kanyon je bio nevjerojatan..
isli smo s malim avioncicem, vjetar je bio ubitacan.. cijeli se tresao.. jos strah od visine se nasao tu negdje..
ljudi vriste nazad, a piloti se smiju.. da vam pi... ma.... obojima, glupi ljudi samo su me jos vise vriskom isprepadali.. uf

jedva sam docekala ponovo stat na svoje noge..
mislila sam unajmit konja ili magarca otamo, trebalo bi mi mjesec dana za se vratit u vegas.. al cinilo mi se sigurnije.. vraga sigurnije, puno suma-puno vukova, puno kanjona, puno pustinja.. ah, a jos se vjetar pojacao kad smo se trebali vratiti, ma u p...m...
i nista, zatvori oci i nedaj se strahu.. i PREZIVJELA JA....

grand kanyon je nesto neopisivo.. stavit cu neke slikice pa sami zakljucite
s time se moram pozabavit poslije

lijepo je posjetit vegas na tjedan dana, ali zivjeti tamo bi bilo uzasno, bar ja nebi mogla..
nije mi toliko stalo do gemblanja, nego cijeli taj promet, guzve..
ima posjetitelja vise nego lokalnog stanovnistva.. previse.
k'o stradun u centru ljeta, u srcu sezone.. eto takav je vegas.. mislim cijelu godinu..
puno cura u vjencanicama..
hoteli su nesto nevjerojatno..
hotel 'Venitian' ima svoju rjecicu i gondole i vozi ljude okolo, strop je oslikan kao nebo, a pod su ploce.. tako realno para.. zrak cirkulira normalno kao da vjetric puheta.. bas imas osjecaj da si vani..
ali te nekada taj nebeski svod moze zavarat..
ja i rodica zasjele, neobadale na vrijeme, i idemo poc, izisle vani ono mrak totalni, i ne totalni nego ponoc..
tamo vrijeme staje..
ocarana sam..

31.05.2006. u 15:51 | 7 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr