marioneta okolnosti

boli

puno puta sam pokusavala zamislit scenu u kojoj bi moj otac i ja ragovarali..
nisam mogla...
puno puta sam htjela razgovarati..
nisam mogla...
nesto se u meni lomilo, kocilo me, satiralo.
takav strah, zasto...
ocekivala sam da ce burno reagirati stovec, nisam znala, nisam mu se nikad mogla otvoriti, nisam ni pokusala...
i zao mi je..
mozda zato teze razgovaram s muskarcima, ne mogu im se otvoriti, ne vjerujem im...
jako je tesko, zelim to, a ne mogu, to me tako mori, i boli, i gusi..
i ako se nije radilo o meni, kad sam htjela s njim razgovarati, nisam mogla, tako je boljelo, suze su isle same i prije nego sto bi usla u prostoriju, tako mi je tesko bilo da bi naposljetku odustala, i zao mi je..
jednostavno je nedostupan, covjek kojemu se ne mozes otvoriti, ZASTO, zasto to mislim, neznam

jedna je scena bila kad sam ga navodno osramotila pred ljudima, nalila sam se ko kreten, i to je ocito islo njemu na sramotu, nisam shvacala, mislih, moj zivot moja stvar, al nije bilo tako, kad smo primitivci i babe tracare, vrijedne prijezira u svakom pogledu, glupi balkanci..
i najteza stvar koju sam morala napravit u zivotu je bila to sto sam mu se morala ispricat, iako nisam osjecala da sam nesto pogresno napravila, ni griznju savjesti ni sramotu, mlada sam na meni je da zivim.. da zivim opcenito i na nacin koji zelim..
bilo mi se lakse ispricat i razgovarat s njim jer nisam osjecala nikakvu bol na tom polju, nije se diralo mene osobno i mojih stavova i razmisljanja, i nije bila bolna tema kao mama npr...
puno je teze bilo kad sam htjela razgovarati o njoj, saznat razloge njegovog ponasanja, terorizam i viku, zato to radi... i nisam smogla snage prici mu i rijesit to..
al shvatila sam da je takav samo iz STRAHA
i rijesit cu ja s njim to posto poto, cim uhvatim prvu priliku
jer shvatila sam puno je slabiji od mene

i covjek se nema sto bojat, nicega opcenito..
svi znamo da je nepoznato izvor straha

i tako kad majmunu u kavezu raspalis muziku na max, on ce stat vristat i skakat kao mahnit (ne da bude u ritmu heh) nego jer ga je strah, nezna sto se to dogadja, al nema razloga biti uplasen, to nije nista sto mu moze naudit..
i uvijek kad dodem u situaciju da se bojim necega, samo se sjetim majmuna, smjesno ali pali..

i tako, nemojte se bojat nepoznatog, nepoznato ne znaci nuzno zlo

13.05.2006. u 17:09 | 9 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

opis bloga

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr