STO(145) DANA oko BALKANA

srijeda, 25.05.2011.

JOŠ SAMO DANAS

POZDRAV!

nakon raznih peripetija i odgađanja prvo zbog nekakve upale, a kasnije zbog nagomilanih obaveza došao sam konačno do dana (i sata) D, a to je sutra (četvrtak 26.05.) oko 14 h polazak sa plaže Preluke.

zašto baš od tamo?
pa provodeći svoje vrijeme povremeno na klupicama i stjenama ispred ribarskih kućica razvijala se ideja o ovome. već davno sam si obećao da, ako ikada krenem na nekakvo takvo putovanje, to će biti od tamo.




BAZA NA PRELUCI

također to je jedan oproštaj od mora kojeg neću vidjeti jedno mjesec dana, kada bih trebao izbiti na Jonsko more. pošto sam vec dogurao do toga da će cijela vožnja proteći u ljetnim žegama i prženjima, ima da omirišem i okupam se u svim morima do kojih dođem.
a za one koji misle da je ovo samo prigodna pričica, krećem sa Preluke jer me tu prvo čeka komad kakve -takve ravnice koja je dovoljno duga da izmaknem pogledima s kakvim-takvim osmijehom na licu. iza toga slijedi uspon prema Sloveniji sa nikad isprobanom težinom.
u subotu sam odvozio zadnju probnu vožnju sa 2/3 predviđenog tereta, a dio puta sam provozio zajedno sa jednim "mršavkom" koji je krenuo prije 2 mjeseca iz Njemačke te mi se njegov teret učinio prilično manjom hrpicom od moje. super, poradiću na liniji , a još ću jesti šta god mi daju. pa tko to može, uzviknuo bi jedan sportski komentator.


PRIPREME - SKLONIŠTE REBAR


PRIPREME - NEGDJE U ISTRI

sve u svemu sutra me čeka težak zadatak, kako nagurati sve sto mi treba i ne treba u jednu pristojnu težinu, koja će balans izmedju užitka i muke u mojoj glavi održavati u korist ovoga prvoga.
već je kasno. odoh pajkit.

- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #