< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni...

Ja sam vam Tea, 1.a, 1. gimna, . . . Obožavam izlaske, dobro društvo, partye i puuuuuuuuuno zabave!!!!!! Upoznavanje novih ljudi mi je zakon, što više to bolje!!!! Slušam Green day, Rasmus, Gunse, . . . Al na veselicama more bilo kaj, sam da uživamo!!!!!
Samo je jedan život!!!!!!! Mora biti najbolji!!!!!!!!!!!!!!!!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Biggo.ws

Evo vam i blogova od mojih frendica:

martinči
milči

layout for myspace




Myspace layouts




Ljudeki, evo vam slike s tuluma!!!!!!!!!Uživajte!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 13.12.2006.

Suuubota!!!!!!!!!!!!

Joj, kak je ova subota bila zakon!!!!!! nela je meni poslala poruku oko četri i dogovorile smo se da idemo u grad oko sedam. Ja sam se spremila, trebalo mi je oko pol vure, otišla po nju i krenemo mi u grad. Padala je glupa kiša, pa smo bile mokre, al kaj ćeš. takav je život!!!!!!!naughtynut
Dojdemo mi u grad i nikak da se dogovorimo kam ćemo mi ić. Onda smo ipak otišle u mabis, na sok, i negde pol vure kaj smo mi došle, dojdu marcela i andrea pogledati dal ima slobodnog mjesta. kak nije bilo, otišle su u galliano, pa smo nela i začas tam došle. skoro sam se ubila po onim štengama!!!!! ulazimo mi unutra i nela odmah zagleda tipa za kojeg se zanima, hrvoja. a da, s njim se dopisivala celo vreme dok smo bile u mabisu, zato jer sam ju ja nagovorila!!!! no, odemo mi gore, čagale smo s ines, marcelom, anjom, andreom i još nekim curama. nela je poslala njemu poruku dal je još dole, i on je rekel da je. čak ju je pozval na pijaču, ali ona luđakinja nije htela ići!!!! ja joj tam govorim da je luda, da zakaj nejde, da joj je to idealna prilika!!! ona i dalje neće, jer joj je glupo, kaj bu ona tam delala!!!! hallllooooooo!!!!!wavenutcool no, nije otišla, a sad joj je žal!!!! kad smo išle doma, ona je otišla do njega, rekla mu da je ona slala poruke, i on ju je opet pozval na pijaču, no pnda smo morale ići i ništ od toga!!!!! a ja jedva čekam ovu subotu!!!!! joj, već se mi cure dogovaramo, kak će nam zakon biti!!!!!! jedva čeeeeekam!!!!!!!!!!thumbupgreedywave



| komentari (26) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.