< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni...

Ja sam vam Tea, 1.a, 1. gimna, . . . Obožavam izlaske, dobro društvo, partye i puuuuuuuuuno zabave!!!!!! Upoznavanje novih ljudi mi je zakon, što više to bolje!!!! Slušam Green day, Rasmus, Gunse, . . . Al na veselicama more bilo kaj, sam da uživamo!!!!!
Samo je jedan život!!!!!!! Mora biti najbolji!!!!!!!!!!!!!!!!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Biggo.ws

Evo vam i blogova od mojih frendica:

martinči
milči

layout for myspace




Myspace layouts




Ljudeki, evo vam slike s tuluma!!!!!!!!!Uživajte!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 09.12.2006.

KONAČNO!!!!!!!

Ej, ljudi, konačno pišem novi post!!!!Inače bi me ljudi počeli već s kamenjem gađati da nisam!!! ja luđakinja opće nisam pisala posteve!!! Pa ne znam kaj mi je !!!! zato bude ovaj jedan extra,extra dugi da nadoknadim sve kaj sam propustila!!!! dakle, krećemo.blabla
kao prvo, svi već kao dobro znate da je bil štrajk i da nismo imali nastavu!!! Jeeeeee!!! no zato su nas profe razapeli s ispitivanjima i testovima kad smo došli natrag u školu!!!! poludeti sam htela!!!!!! sa svojima sam vam ja bila u beču prošli weekend. išli smo na neke izložbe, prilično neinteresnatne, ali sam ja naravno obavila i šoping!!!! pa to se znalo da bez toga nebre!!!!!! kupila vam ja dve majice s dugim rukavom, jednu kaj se nosi ispod njih, jednu fancy dolčevitu i jednu majicu s kratkim rukavom!!!! a sad možda idući weekend idemo i u graz pa ću tamo ja još malo ispeglati kartice!!!! ha, ha, ha!!!!!nutzujo
moram priznati da mi je u školi krenulo!!! Dobila sam četri, pet, pet iz povijesti, usmeni, pisali smo i test, pet i četri iz testa iz likovnog,sa spela popraviti i biologiju!!! kak sam happy!!! danas ću ja zato van i uživancija!!!!! martinči i dalje uživa s svojim dragim, zato malo kasni u školi, martina uspori malo!!!!! drugo ništ novo. svaki dan mi je baš konza. joj, počeli smo na tjelesnom ritmiku delati!!! joj, bože, prednji galop, mačji skok, kaj ti ja znam kaj, sve me noge bole!!!! čak smo dobili i zadaću!!! zadaću iztjelesnog!!! pa moš ti to vjerovat!!!!!bang
priličan broj cura muče ljubavni problemi, uključujući i mene!!! mene nelči stalno ispituje ko je taj, jednu večer je pol sata pogađala i nije mogla pogodit!!! joj, same neke doadne tipove mi je nabrajala . . . ča ču joj ja!!!! neka pati . . . eekeek
vi znate kak ide ona pjesma od colonije: I mislim na tebe sad
a s tobom koji je vrag
u našim tijelima gori plamen znam
ja sam ti sve, sve što ti treba
ja sam ti najbolje od svega!!!!
E, tu vam ja pjesmu pjevušim cele dane i stalno mislim na onog slatkog tipa . . .jooooooooooooj . . . . . .heeelp mi please!!!!!!!!!!roflrofleek
pozdravić martini, ani, nives, neli, petri, eni, svima koji me poznaju i ne poznaju!!!!! ciao!!!!!!!wavemah



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.