< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni...

Ja sam vam Tea, 1.a, 1. gimna, . . . Obožavam izlaske, dobro društvo, partye i puuuuuuuuuno zabave!!!!!! Upoznavanje novih ljudi mi je zakon, što više to bolje!!!! Slušam Green day, Rasmus, Gunse, . . . Al na veselicama more bilo kaj, sam da uživamo!!!!!
Samo je jedan život!!!!!!! Mora biti najbolji!!!!!!!!!!!!!!!!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Biggo.ws

Evo vam i blogova od mojih frendica:

martinči
milči

layout for myspace




Myspace layouts




Ljudeki, evo vam slike s tuluma!!!!!!!!!Uživajte!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 03.11.2006.

Noć vještica party

Ej, ljudi!!! Pitala sam ja starce dali me puste na onaj party kaj su organizirale moje frendice, i naravno da su rekli da može. . . I tak vam ja dojdem iz škole u utorak, preskinem se, sredim i tak i onda me mama odpela k miliki na tulum . . . thumbupcool
Uđem ja u stan, sve pozdravim upoznam se s ljudima koje ne poznam i zabava počne!!! Tak se mi nasmijavamo, zezamo, naslikavamo . . . Martina mi je još na početku rekla da bu brijala s jednim tipom kaj bil došel.Nije nekaj posebno, bar meni ne. Mi vam igramo fantu, ustvari bezveze čitamo pitanja i odgovaramo, gluposti . . nutzujo
Onda su vam neka dva tipa otišla s tuluma nekam dalje . . . U jednom trenutku ja skužim da martina i taj tip, elvis se zove, su nestali. ja pitam, ljudi gde su oni zginuli, niko nema pojma!! ja pogledam na hodnik i imam kaj videti, oni dva se nekaj razgovaraju. Ja pogledam za negde pet minut i oni briju ko veliki. Čovječe, mislim si ta martina je sva vražja!!!ludmahsmijeh

al dobro, oni su vam sad skupa!!!! a u srijedu, sam vam ja bila kod nele. I tak mi isto delamo gluposti, kad vam neli dojde poruka da nazove petru!! ova ju ide nazvati, i one se eli razgovor spominaju samo o tome kak mi nela nesme nekaj reći, kak je to tajna . . . Ja sam joj kad je poklopila slušalicu rekla da ne moraju stalno dok sam ja ili martina nekaj skrivati . . Ona tvrdi da zakaj one ne bi smele imati tajne, da ih i ja i martina imamo . . Ja velim da kao prvo mi nemamo tajne i da one sve znaju, a kao drugo da mogu imati tajne ali ne moraju stalno nama spominjati . . makar već znam da se radi o onom tipu za kojeg se petra zanima, samo kaj ne znam o kojem govore . . . baš me briga . . .
Pozdravić svima!!!!!!mahthumbuppartyludblabla



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.