< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

O meni...

Ja sam vam Tea, 1.a, 1. gimna, . . . Obožavam izlaske, dobro društvo, partye i puuuuuuuuuno zabave!!!!!! Upoznavanje novih ljudi mi je zakon, što više to bolje!!!! Slušam Green day, Rasmus, Gunse, . . . Al na veselicama more bilo kaj, sam da uživamo!!!!!
Samo je jedan život!!!!!!! Mora biti najbolji!!!!!!!!!!!!!!!!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Biggo.ws

Evo vam i blogova od mojih frendica:

martinči
milči

layout for myspace




Myspace layouts




Ljudeki, evo vam slike s tuluma!!!!!!!!!Uživajte!!!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

srijeda, 25.10.2006.

Jedva čekam!!!!!

Joj ljudi, jedva čekam da ovaj tjedan završi, da bude gotovo, jer cijeli sljedeći tjedan nejdem u školu!!!! Ko mali praznici!!!! Imala bum vremena i za ponavljanje i za zezanciju i odmor!!! U utorak, na noć vještica, budu Mila i Martina napravile tulum kod Mile doma. Bude nas bilo negde 12, neznam još točno sve jer se još dogovaramo. Tak nam bude zakon!! e zezali se bumo, plesali, . . . Glupirali i dobro zabavili!! jedva čekam!!!!kissthumbupcool

Jučer sam, ko i svaki dan, na hodniku vidla svoju simpu!!! isuse predivan je!!! tak me je nekaj stisnulo u trbuhu, leptirići, opće se nisam mogla smiriti!!!! Luda sam, čovjeće!!!! Svaki dan sve više, više put mislim na njega !!! Jučer sam se valjda pedeset put uhvatila da mislim na njega!!! Opće se nebrem skoncentrirati!! Taman me malo projde, onda ga opet vidim i sve ispočetka!! cure me stalno ispituju ko je taj, zakaj im već jednom ne velim ko mi je taj!!! ja im neću reći zato kaj znam da budu počele tračati sve okolo, zezati me i takve gluposti!!! jedino bum rakla Martini zato kaj me ona jedina ne zeza, niti ne gnjavi tolko ko i ove druge!!! sad je prekinula s dečkom i već si našla drugoga, pa sad stalno priča o njemu!!! valjda ga bum upoznala na tom tulumu!! nadam se, da konačno, vidim toga o kojem martina tolko priča!!!!!!zujorolleyessmijeh
Idem sad, pozdrav Martini, ivani, Ani, Nives, Eni, Mili, . . . . wavemahCiao!!!!!!!!wavemah



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.