...Oni su mali, ali su dovoljno veliki...

utorak, 30.12.2008.

Sa zakašnjenjem...

Proslavila sam i ja svoj prvi rođendan. Do dana današnjeg brojim 11 zubića, isto toliko kilograma, prohodala sam s 14 mjeseci i 1 dan, znam reći kokama "Iš!", psima "Av!" i macama "Šic!". Omiljena riječ mi je "Ajde!", zovem mamu "Mamam", baku "Aba", djeda "De-de", tatu "Tatata". Volim pjesmice i ples, igru sa sličicama i karticama, prepoznajem slovo "A" i još puno, puno toga.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

...
Bila sam na rođendanu mog dragog Lovre, 29. rujna. On je ponosno napunio dvije godine. Jako mi se svidjela kulisa predstavice koju je pripremila Lovrina mama.

Image and video hosting by TinyPic
...
Nije baš zgodno u pol zime stavljati ljetne fotkice, ali bili smo dugo s nekim net problemima, vremenskim itd. rolleyes

Ipak, evo par fotkica od ljetos... Pakoštane, Trogir, Šibenik,...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- 23:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #