...Oni su mali, ali su dovoljno veliki...

nedjelja, 13.01.2008.

Napokon sunce!

Sunce je mamu i tatu izvuklo van iz stana u šetnju.
I mene, naravno, u prvu pravu vožnju kolicima po gradu.Dva sata smo bili na svježem zraku, a kad smo se dobro izmorili okrijepili smo se u slastičarnici! Oni, naravno-u kolačima i kavi, a ja sam okrjepu našla u spavanju!
Ima još nešto novo!
Moje uši krase male naušnice. Malo me zaboljelo kad me čika Zlatar pikno nekom spravicom,ali sam vrlo brzo zaboravila bol vidjevši u ogledalu nešto svjetlucavo na ušima.
U gostima su nam bili teta Ivana i čika Slaven iz Zagreba, pa sam se i s njima igrala.
Počela sam papati ručice, krpicu za brisanje i prasence...(pa kad ne dudam dudu
!)...


Image and video hosting by TinyPic

Šetnja (vožnja) gradom

Image and video hosting by TinyPic

Ja u punoj zimskoj opremi

Image and video hosting by TinyPic

Teta Ivana i čika Slaven

Image and video hosting by TinyPic

Moje naušnice

Image and video hosting by TinyPic

Papam krpicu

Image and video hosting by TinyPic

Osmijeh za zaslon

Image and video hosting by TinyPic

Moje prasence


Image and video hosting by TinyPic

Spremna za spavanje...

- 17:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #