< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

Život jedne tinjederke........

MOJ ZAŠTITNI ZNAK:
Image Hosted by ImageShack.us

Moja slika:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ime:Matea
Nadimak:Tea
God:15
Živim u:jedinoj Vinkulji
Idem u:gimanziju "M.A.Reljkovic,smjer jezicna
Volim:hm da razmislim.....pa volim jesti....decke....romantiku.....
prijetelje...obitelj.....more...
ljeto.
ČOKOLADU......slobodu....
posebno volim PRAZNIKE.......
Ne volim:.....hm svoj izgled....laž....FIZIKU....i
nace ne volim školu i sve jebene stvari vezane uz nju....
Moto:Budi što jesi i bori se za svoj cilj!!!
Ljubavno stanje:imam decka (grbo)...sretno zauzeta=)

MOJ MSN: teaa_vk@hotmail.co.uk

Evo i mog bannera...
votka kraljica


MaLa MaJa
NaNa
DaNy
FaTaLnA
VeCa
KaTa
KeNjO
LuJkA
FuCkInG lIfE
VeGy
MaRiO
EnLiGhTeNeDpHoEnIx
G@RfiELd


mala slatkica



**Pjesme**

**Nisi me bio vrijedan ti**

Ja sam ti bila najbolja
nijedna druga nikad kao ja
nije se borila
o, kako sam voljela

Sve sam ti tajne priznala
vjerovala, al' nikad pitala
pomalo mastala
uvijek ti oprastala

A ti njoj si dao sve
jutra i meke dodire

Nisi me bio vrijedan ti
ni jedne noci niti jednog dana
moje ljubavi
ni svega onog sto sam tebi dala
nisi vrijedan ti
ni jedne noci niti jednog dana
moje ljubavi
nisi me bio vrijedan ti

Ja sam ti bila najbolja
nijedna druga nikad kao ja
pomalo mastala
uvijek ti oprastala

MySpace

MySpace



Setaj nju

Gleda me preko ramena
pa nije bas tako losa tvoja nova malena
u grudima malo poveca
ma cini mi se da bas na mene podseca

A mene jos za tobom boli sve, boli sve
al' ne mogu da kazem losa je ne, ne, ne
ta mala ima stila vidi se to
dobro si birao k'o da si mene pitao

Ref. 2x
Setaj nju, setaj nju
kao sto si mene pre
setaj nju, setaj nju
ona to zasluzuje

Nisam smela da te dam
nisam znala da te sacuvam
sad nemam sta da trazim tu
setaj nju

Mala te bas osvojila
al' veruj mi ni ja ne bih joj oprostila
pokret njen, njena odeca
ma cini mi se da bas na mene podseca

A mene jos za tobom boli sve, boli sve
al' ne mogu da kazem losa je ne, ne, ne
ta mala ima stila vidi se to
dobro si birao k'o da si mene pitao



**Molitva**

Ni oka da sklopim
postelja prazna tera san
a zivot se topi i nestaje
brzo k'o dlanom o dlan

K'o razum da gubim
jer stvarnosti ne primecujem
jos uvek te ljubim
jos uvek ti slepo verujem

K'o luda ne znam kuda
ljubavi se nove bojim
a dane, zive rane
vise ne brojim

Molitva, kao zar na mojim usnama je
molitva, mesto reci samo ime tvoje
nebo zna, kao ja koliko puta sam ponovila
to nebo zna, bas kao ja
da je ime tvoje moja jedina molitva

Al' Bogu ne mogu lagati
sve dok se molim
a lazem ako kazem
da te ne volim

Molitva, kao zar na mojim usnama je
molitva, na sto reci samo ime tvoje
nebo zna, bas kao ja koliko puta sam ponovila to
to nebo zna, bas kao ja
da je ime tvoje moja molitva

I nebo zna, bas kao ja
koliko puta sam ponovila to
nebo zna, bas kao ja
da je ime tvoje moja jedina molitva
da je ime tvoje moja molitva

Myspace layouts

Myspace layouts



**Da l' ona zna**

Prava, ona misli da je prava
i sa tobom bi da spava
a ne zna da si moj

Plava, zar je vazno sto je plava
kad svaki pramen moje crne kose
postace joj nespokoj

Da l' ona zna ko sam ti ja
sta sam ti znacila
da sam ti dane vedrila i oblacila

Da l' ona zna kog ne voli
kom se suprotstavlja
i da sam ja ona koja ostavlja

Drama, zivot postace joj drama
ostace na stubu srama
kad shvati da si moj

Image Hosted by ImageShack.us


**Kralj izgubljenih stvari**

Ponekad sanjam te
u snovima se gubim
ali se probudim
cim krenem da te ljubim

Vise se tela tvog
ne oseca toplota
budim se u hladnim
rukama zivota

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

I bolje da se ne vidimo nikad
ne zivimo u istom vremenu
ja imam proslost, ti imas buducnost
snovi su izmedju

I bolje da se ne vidimo vise
jer shvatili bi tad u isti cas
da sve je ovo, sve je ovo moglo
da prodje i bez nas

Bolje da nikada
i nista nije bilo
da sam precutao
sve sto je srce krilo

Zato se ne vracaj
tisinu mi ne kvari
pusti da budem kralj
kralj izgubljenih stvari

Jer sve sto prodje
sve sto jednom prodje
kao po kazni uvek vraca se
a kad se vrati, jednom kad se vrati
dodje da prodje i opet secas se

Svakog si jutra bolje nego sutra
a svaka noc je uvek presudna
jer hiljadu ti stepenika treba
do vrha a jedan jedini do dna

MySpace

MySpace



**Ponudjen k'o pocascen**

I kada imas me, i kada nemas me
i kada imam te kao da nemam te
ovaj krevet je samo trpeza prazna
ti uvek si sit, a ja uvek sam gladna

I vise volim da, da mi kazes ne
nego da ispadne kao da teram te
jer tvoje je da kao poslednje parce
sto ukusa nema i jedva se zvace

I nudim ti se ja
nudim, al' ti me odbijas
ti nista ne trazis
i sve sto neces dobijas

I nudim ti se ja
a ti vec negde posluzen
ma, samo sedi tu
ponudjen k'o pocascen

I kada pustas me, i kada branis mi
nekako preskoci taj zid ljubavi
kad me najmanje zelis, kad se najmanje nadas
zavedem te lako i najbrze padas

Ne navaljujem, al' tako izgleda
uzalud krijem to od tvojih pogleda
sto ko umorni mravi po meni klize
svaki me jede, a nijedan ne grize

Image Hosted by ImageShack.us

**Poludela**

Sedeo je preko puta mene
u kafe baru na peronu
dok cekali smo voz za jug
da krene,zalutali u vremenu

Gledao je negde u daljinu
cinilo se k'o da sanja
od ljubavi do tuge nit je tanka
a moja je ipak najtanja

Poludela, za jedan dan
sada zivot dajem ako me se seti
poludela, al' dobro sam
jer to sto srcu prija ne moze da steti

Poludela, za jedan dan
pa ga od tada nocu sanjam vrlo cesto
poludela, al' dobro sam
i u grudima mu cuvam jedno mesto

Rekao je tiho dovidjenja
i pruzio mi ovlas ruku
sa tom se slikom svakog jutra budim
na jastuku, na jastuku

Put me vodi na sve cet'ri strane
al' ko za inat nikad vise
tamo gde jos jedna kosa plava
na jesenje kise mirise



**Luda zeno**

Sve, sve si znaci slagao
sve je ovo bila laz
a ti luda zeno
igrala posteno bas

Sve bih ti oprostila
samo jedno nikada
nemoj da se salis
pa da me zalis sad

Sto voljela sam kriva sam
i kriva sam za drugo sve
al' ziva sam i nikako
ne za zaljenje

Sto voljela sam kriva sam
pa kad sam kriva tuzi me
i mirzi me al' nisam ti ja
za zaljenje

A ti, nazad se ne okreci
slobodan si uzivaj
zalicu za nama
ali mogu sama znam


**Promijeni se**

U tvojim ocima se vidi
da me volis, da me zelis
zasto mi onda svoju ljubav
ko na kasicicu dijelis

Zbog tebe kazem tugo dobar dan
jer jedino na ljubav slaba sam
da neko drugi koga ne volim
me samo jednom k'o ti povrijedi
robijala bih ga ili ja ne bih bila ja

Sto me tjeras da te ostavim kad znam
da bi bez mene pukao za dan
sto si prema meni grub ne radi to
sto da mrzim cijeli muski rod

Sto da se drugima svetim
uvijek kad tebe se sjetim
promijeni se
ako volis me promijeni se

Zar ne primjecujes da pored tebe
kao sjena blijedim
zasto da izgubis me da bi shvatio
koliko vrijedim

Zbog tebe kazem tugo dobar dan
jer jedino na ljubav slaba sam
da neko drugi koga ne volim
me samo jednom k'o ti povrijedi
robijala bih ga ili ja ne bih bila ja

Sto da se drugima svetim
uvijek kad tebe se sjetim
promijeni se
ako volis me promijeni se



**Davno si ubio ponos u meni**

Svima sam rekla da te ne volim vise
da mi u sobi tudje cvijece mirise
da mi u snove neko drugi dolazi
kao sunce poslije kise

Svima sam pominjala ljubavi nove
i svi bi vjerovali u rijeci moje
da nisi rekao ma laze ona sve
ja poznajem je najbolje

Ja nemam snage da sakrijem suze
kada te vidim kraj druge
i ova laz da te ne volim vise
je prica za ljude

Davno si ubio ponos u meni
i da me udaris boljelo ne bi
toliko zeljna sam tvojih dodira

Jos jedna pobjeda tvoja u nizu
jos srce nikome neda ni blizu
k'o da sam prokleta bez tvoga pogleda
(bez tvoga pogleda)

Svima sam pominjala ljubavi nove
i svi bi vjerovali u rijeci moje
da nisi rekao ma laze ona sve
ja poznajem je najbolje

Ja nemam snage da sakrijem suze
kada te vidim kraj druge
i ova laz da te ne volim vise
je prica za ljude




**Osveta**

Bas je u krevetu carica
tvoja najbolje drugarica


Necu da suzama placam neverstvo
i da kvarim staro prijateljstvo
bila si s njim, a znas da mi je drug
sad iz inata vracam vam dug
nek cuju svi, nek cuju svi
svi, svi, svi, bas svi

Osveta bice moja duga
osveta dok ne prodje tuga
osveta bice meni slatka
pali me njena koza glatka
bas je u krevetu carica
tvoja najbolja drugarica

Necu da kvarim staro prijateljstvo
ti si sa njom zamenila mesto
nije ti fer, znas da mi je drug
sad iz inata vracam vam dug
nek cuju svi, nek cuju svi
svi, svi, svi, bas svi

Nek cuju svi, nek cuju svi
svi, svi, svi, bas svi



**Otkopcano, zakopcano**

Haljina ti na dugmice
pa se lako raskopcava
kad me stigne ludo pice
s tobom mi se duso spava

Otkopcano, zakopcano
nije vazno kako
i onako, i ovako
ja te volim jako

Otkopcano, zakopcano
od trena do trena
i ovako, i onako
najlepsa si zena

Haljina ti na dugmice
sve od grudi, pa do struka
pusti reci, pusti price
dok te grli moja ruka

<

utorak, 17.07.2007.

**Laku noć ljubavi...spomeni me u molitvi...kao što tvoje ime ja...spominjem u svim mojim pjesmama...**

....oh pa da....evo i mene....nakon skoro mjesec i pol dana...ljudi ja vam se ispricavam...meni je net bio u kvaru...tj cekala sam novi prikljucak...ma zivo sranje...izludila sam bez neta....al trosila sam drugim ljudima net...hihi...nema veze ne ljute se oni...hihi...ugl....jooooj...odakle da pocnem pisat....ima puno toga....valj cete procitat post....nadam se.....ak ne vi onda nek pročitaju oni o kojima se radi u ovom postu....hihi

....pa ovako praznici suu.....jeajea...nesto pozitivno u mom zivotu....fala bogu da su počeli...ona skola me izludivala.....dakle prosla sam s 4....super s time koliko sam ucila...zadovoljna sam s uspijehom.....i tako...dosta o skoli....

....pa jos neceg dobrog u ovih proteklih mjesec dana se desilo.....hihi...mozda nesto najbolje.....da....hm....da...ovaj imam decka..jeajea....hihi....zajedno smo nekih 2 i po tjedna....mislim da nisam mogla naci boljeg decka....to mi svii kazu.....ne mogu reci da je savrsen...ali je predobar.....i ja se njemu divim sto mene ovaku kaka ja jesam trpi....hihi..ovo je sala...ma decko je super.....prihvacam me ovaku kaka ja jesam(valjda).....razumije me sto mi je najbitnije od svega....iskren je...sve mi kaze...tako i ja njemu....ma jednostavno...super mi je s njime....mislim da je ovo bingo....ko bi reko da cu ja naci nekog ko ce se prema meni ponasat onako kako se ja ponasam prema njemu....nakon dosta mjeseci patnje....pojavio se on....koji mi je na neki nacin pomogo da se oslobodim svog pesimizma....postala sam malo optimističnija....ne gledam na svijet toliko crno ko prije..misla sam da su mi sve lade potonule....al eto vidim da nisu....i eto mogu mu samo zahvaliti na svim trenutcima koje smo proveli zajedno...i koje cemo provesti jos.....eto oso mi je na more...i sad tu tugujem....LOOL...salim se....ne tugujem ali fali mi jako....hihi...kako on kaze...nisam visokoemocionalno bice.....ja sam sou mač niskoemocionalno bice....ne pokazujem pretjerano svoje osjecaje....al znas ono...kad se zaljubis u nekoga....pokazes bar malo da ti je stalo do te osobe......hihi...i tako.....ugl.....et saljem mu veliku pusuuuuuuuuuuuu.........i falis mi jako....(znam da ja tebi ne falim ;)...hihi...)

....sta jos ima kod mene...pa da ...počela sam izlaziti sa svojim starim drustvom...jeajea...super nam je...hihi...eto ovim putem ih sve pozdravljam.....Vecu....nismo mi normalne...Ninu....bem ti misa ljutis se za svaku jebenu sitnicu...ali ipak volim te.....Ivana...snejki nas...rekla si da te pozzam...pa evo kao pozzam te...lool...Tonki Klompica...ide sutra na more...jao smrc sta cu bez tebe.....smrc smrc......pusa.....Dajani...ona je osla na mora...al ipak mi fali.......

....idem najvjerojatnije u subotu na more....sa tetkom i njezinim deckom....jedva cekam......idemo u Neum...bit ce nam ludo..jedva cekam...jooooooooooooj.....

....Evo pozdravi:Nini,Veci,Nani,Tonki,Dany,Svrzi,Baji,Udanu,Emi,Meli,
Vekiju,Zdravki,Maji,i secer na kraju Grbi......hihi....pusa svima...

....P.S.-> hvala svima koji ste me komentirali....sad cu vam vratiti komentare.....jeajea...pusaaaaaaaaaa



| Komentari (96) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.