.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->

  veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

O meni za javnost :
- 17.5
- 3. razred srednje
- ovan sam
- in Love
- TVRDOGLAVA ( o daaa )
- emotivna
- laži me ubijaju
- nisam rasist, niti nacionalist
- volim slušati ljude koji slušaju mene
- smatram da svako ima pravo glasa
- optimistična sam
- samokritična (previše)
- htjela bih psa - Mopsa
- vjerujem ljudima ( not good namcor )
- naivna sam
- sretna sam
- slušam redovit Gibonnija yes
- naiđu tu i: A.K. J.Legend , ljudi iz Folk svijeta
- roza mi je naj boja
- ...

MY E-mail :
april_queen01@yahoo.it

MY MSN:
ivka17@hotmail.com





Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


hi5
t-portal
Net
Tekstovi - "naši"
Tekstovi - "strani"
Google
za sličice
Bigoo


...My people...
[URL=http://sosimple.blog.hr] Cinnamon
[URL=http://tatinamaza10.blog.hr] Tina
[URL=http://speedandspeed.blog.hr] Tamia
[URL=http://hugo14.blog.hr] Hugo
[URL=http://zanaaa.blog.hr] Plavooka

[URL=http://umaskemazoretkinje.blog.hr] Jovana
[URL=http://opasnamaca.blog.hr] Tina, ZG-UM
[URL=http://prorookk.blog.hr] Prorok
[URL=http://allstarr.blog.hr] mala Maja
[URL=http://justsimplegirl.blog.hr] Matea from ZG


....na koje čitajuću upoznajem... mah thumbup


Blogovi s posvetom ... R.I.P. ( posjetite ) ..

B.o.b.o. .... dečko iz mog grada... poginuo je 9.12.'06 ... imao je samo 19 godina ....

malena Stela .... imala je samo 6 i pol godina ... poginula je 31.10'06 ...

Ana Rukavina ... blog posvećenen iznimno hrabroj ženi čija je želja stala u samo 2 riječi - ŽELIM ŽIVOT! ...

Counter
Get a Counter






Vrijeme samoće, vrijeme patnje, dugi dani oćaja.
Već danima ja slušam priču kako želiš biti sam.
Digni glavu, shvati život je ponekad
kao ružan san.
Izađi, ulica je široka, proljetni je dan !
I trčat češ ka' suncu, pružit češ ruke da ga dohvatiš
sam u igri protiv nevolja
što gaze malog čovjeka !
Zažmiriš jer oči su ti davno navikle na mrak !
Daj da bar jednom osjetiš
da i ti možeš biti jak !
Vrijeme plača, vrijeme bola, dugi sati čutanja,
več danima te gledam kako u uglu sjediš sam.
Kad češ već jednom presati da se samsažaljevaš ??

Ako želiš nešto u životu, morat češ od
sebe sve da daš !!!
yes mah

Moje Tri Duše.... cerek

... Daca... priateljica koja je u svakom mom trenutku samnom.. bilo sretnom bilo tužnom... volim ju jako i sretna sam što je u nekim trenucima kraj mene...postoji kraj mene da me digne kad padnem,da se smije samnom kad sam sretna...



... Antea ... gimnazijalka, koja mi je u osnovnoj bila največa podrša, ali i prijateljica koju i sad mogu nazvati u bilo kojem trenutku i obratiti joj se.... drago mi je što još uvijek postoji u mom životu,jer bez nje mi život nebi bio isti...
....

... Sara... cura koju poznam od kad sam se rodila-doslovice...ja nju dočekala u sobi 18.04. ... samo 5 sati nakon što su mene dovezli u sbou.. oduvijek je bila dio mog i života i zauvijek če ostat..i ona je jedna od osoba kojoj se mogu obratit i od koje mogu tražizi savjet..

Pjesme, sthovi & ostale stvari, tj. gluposti...

*... Naučit ću vjetar da šapuće Tvoje ime, cvijeće da miriše na Tebe, naučit ću sucne da miluje kao Tvoj dlan, zvijezde da sjaje kao Tvoje oći...jer tada češ biti suda oko mene ...*


*... Lijepo je kad imaš nekog kome možeš reći sve. Lijepo je kad znaš da imaš nekog svog uz sebe, da te zagrli kad ti je potrebno. Lijepo je imati nekog poput tebe ...*



*... Bit ću ona koja će sve tvoje suze i tuge izbrisati. Ona pored koje se nećeš osječati usamljeno, ona koja će ti pokazati što je ljubav, ona koja će ti biti prjatelj u nevolji, ona koja ti želipomoći, ali smo ako mi ti to dopustiš ...*

*... Nije dobro da se sviđaš svima, ako što nije ni dobro da se ne sviđaš nikome ... *



*... živi cijelim svojim srcem, a ne kako drugi kažu. Nikad nemoj da patiš zbog nekog koga nemaš, već pusti da drugi pate što nemaju tebe ...* (ovo je za Katu i Lolitu (posebno), a i za sve ostale cure )

*... Ja nisam pjesnik da pjesme pišem, ja nisam vrijeme da rane brišem Ja nisam dijete, niti žena, ja slutim da sam samo uspomena! Ja nisam stiha niti bura, ja znam da sam mu bila samo AVANTURA !! ...*



*... Ti si bio samo jedan... prva zora što se rađa... prvi grijeh na mome tjelu... prva ljubav... i prva svađa! ...*

*... Gubi samo onaj koj odustaje, a dok ima svijetla ima i nade ...*




*... Nemoj plakati ti si predivno biće, svaka tvoja suza i mene se tiće, svaka tvoja suza i mene boli, jer ja sam prijateljica koja te puno voli ...*

*... Volim te i mrzim, neznam što je jače. Steglo mi se srce, samo što ne zaplače! Napiši mi nešto, sasvim me povrijedi - iona moj život bez tebe ne vrijedi ...*



*... Noćas mi je vjetar šapnuo tvoje ime, bol u srcu probudio. Nočas sam zbog tebe gorko zaplakala i stare rane probudila. Nočas sam shvatila da te nisam preboljela ...*

*... Na mojoj duši bol ozidana! Pamtim vrijeme, datum, dan i sat kada srušilo se sve... Nikad nikog nisam tako brzo zavoljela, nizakim nisam više žalila, i kad bi htio ja bi pristala na sve, samo da imam te ko nekad kraj sebe ...*



*... I want to be heid in your arms... I want to be close to your body... I want to kiss you... I want to hug you... feel you... Love you... Be whit you... Hear your heart beat... Look in my eyes... What do you see? Nothing... Why must love hurt? ...*

*... U duši sam dijete koje nezna da mzi, u životu sam putnik koj uvijek pronađe pogrešan put, a ustvari sam budala koja uzalud voli ...* (najača)



*... Dok imamo uspomene, postoji prošlost! Dok imamo nadu, čeka nas budučnost! Dok imamo prijatelje, lijepa je sadašnjost! ...*

ponedjeljak, 18.02.2008.

Novi život..novo sve..
Image and video hosting by TinyPic

finovratit cu se ..
napisati post..
al ne sada..
nema mi se


malena 01

- 17:31 - Comment To Me... (5) - Print... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.