Linkovi
Kontra-punkt
RAI
ASI
Stocitas


--------------------------

Za elektronski fanzin Sloboda i jednakost možete se prijaviti na mejl slobodaijednakost@gmail.com , takođe se javite i ako želite da sarađujete sa nama.


--------------------------

,,Ko hoće da bude čovek mora da bude nekonformista’’

R. V . Emerson


Sloboda i jednakost

14.12.2006., četvrtak

Savesti se ne mogu pokoriti, zatvoriti, usmeravati

Zatvoreni anarhisti štrajkuju glađu u Grčkoj

2 pisma zatvorenika, anarhista, iz Grčke:

Zatočen iza rešetaka i zacementiran proteklih šest i po meseci u Karidalos zatvoru, ustanovio sam da su uspeli da zatvore samo moje telo. Sve ostalo što je istinito i slobodno uspeo sam da očuvam netaknutim.

Država me drži kao taoca zato što sam odlučio da učestvujem u demonstracijama. Sistem je nastojao da pronađe žrtvene jarčeve u cilju promovisanja slike kontrole i administracije pravde. Korupcija sistema se pojavila u njenoj punoj veličanstvenosti budući da su, od samih početaka, postojale netačnosti i nekonzistentnosti u policijskim izveštajima koji su, u nastavku, nužno bili modifikovani kada su prezentovani sudijama. Naravno, promene su, u kombinaciji sa drugim predtekstovima koje je istraga postavila kao pitanje, služile da odlože moj slučaj kako bi na odluku uticao šestomesečni komitet, i doveo da mog daljeg zatvaranja. Kako, odista, bilo koje suđenje može biti validno kada upošljava metode obmane i izobličavanja činjenica onda kada nisu postojali valjani dokazi protiv mene.

Opkoljenost svim mogućim izborima, vodila je u ćorsokak, trpevši kontinuiranu nepravdu protiv mog najdubljeg bića, nastavljam svoju borbu svim sredstvima koja su mi ostala.

Ukoliko su pomislili da su time što su me zatvorili pokorili moju strast za slobodom onda su za podsmeh. U mom pokušaju da naglasim kontradikcije dekadentnog sistema i da pokažem njegov totalitarni karakter, prestaću da im dajem pravo da određuju moje telo – budući da je ono jedina stvar koju poseduju, promeniću ga u oblik borbe protiv njih u svrhu mog oslobađanja.

Prema tome, štrajkujem glađu od srede 29. novembra, i zahtevam trenutno i bezuslovno oslobađanje mene i pojedinaca koji su zajedno samnom optuženi, napuštanje svih optužbi i zatvaranje svih slučajeva. Neću im dozvoliti da koriste slobodu kao sredstvo u njihovim pravnim i političkim igrama. Moja borba, međutim, biće teška i trebaće podršku i solidarnost ljudi koji su izvan ovih zidova i koji je podržavaju.

Savesti se ne mogu pokoriti, zatvoriti, usmeravati

Tarasios Zantorozni
C krilo zatvora Karidalos

-------- ------------------------------------ -



Ja sam Gerasimos Kiriakopulos.

Zatočen sam u zatvoru Karidalos, optužen sam za učestvovanje u nasilnom događaju od 6. maja tokom održavanja četvrtog Evropskog socijalnog foruma.

Nekoliko činjenica u vezi sa mojim slučajem:

Popodne 6. maja u Tiseiu – gde nije bilo nasilnih aktivnosti – šest specijalnih policajaca je uhapsilo šestoro ljudi, na slepo i bez svrhe. Među tim ljudima sam bio i ja. Budući da su me uhapsili bez razloga, verujem da je bilo samo na osnovu sumnje – u smislu opšte klime tog dana. Ali, kao što možete videti u ovom pismu, stvari se nisu tako odvijale.

Kasnije, nakon što sam odveden u policijsku stanicu bez ikakvih osnova, bez ikakvih dokaza, policija mi je dala da potpišem izjavu – koja je sadržavala niz optuđžbi. Kako bi policija podržala te optužbe, izneli su ih u šest identičnih iskaza kako hapšenja nisu izvršena u Tiseiu već na trgu Monastiraki gde je bilo nasilnih dešavanja, a nas su predstavili kao grupu koja je njihov počinioc.

Prema tome, bez valjanih dokaza kasnije sam podvrnut procedurama ispitivanja u kojima sam optužen za ozbiljne prestupe poput pokušaja ubistva i nabavljanja i posedovanja pedeset eksplozivnih naprava, - i pored toga što nisam sumnjivo lice u begu niti sam bio optuživan za slične aktivnosti u prošlosti (a kako bi i bio?) stavljen sam u pritvor. Dakle, zatvoren sam u zatvoru Koridalos bez valjanih osnova i očekuju me ozbiljne optužbe. Zbog toga, sve moje molbe za oslobađanje su odbijene, a mene i dalje drže u zatvoru bez osnova.

Preispitivao sam se i pitao se kako ja, jednostavna osoba, mogu da dokažem sopstvenu nevinost nasuprot netačnih policijskih optužbi, bez ikakvog dokaza koji mogu ponuditi sem mojih reči. Uistinu ne mogu. Stoga, shvativši tu činjenicu i nemajući drugi način da se konfrontiram svim tim pogrešnim optužbama, i znajući da – bez obzira na moje ozbiljne zdravstvene probleme (pokidani bubreg i slezina) – mi život može biti u opasnosti, počinjem sa štrajkom glađu kao protestom protiv lažnih optužbi koje su protiv mene podignute, i zahtevam moje trenutno oslobađanje do početka suđenja.

Gerasimos Kiriakopulos




- 18:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kritički pogled na svet, politiku, društvo...