< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

MoŽeŠ mE gLeDaTi, ALi To Je JeDiNo ŠtO ćEš I mOćI.....
Za naslov sam dobila ideju zbog jendog dečka...

Moj mail...
jedna_curka@net.hr

Ovdje mi možete pisati ako želite..

OPIS BLOGA
O svemu,o meni,mojem životu,frendovima,doživljajima...




zagrli me......




koliko vas je posjetilo moj blogić...:)

Free Web Counter

Neki blogovi koje rado čitam...
RagazzinaGiallorossa
sllatkamalla
Dela VK
Clever girl
hood_girl
technics
Karlla
natassa
pa3sha
race a.k.a.tony
kraljica trotoara
just GoGi
ivvy
naughty ana
arabeska



MySpace Layouts



MySpace Layouts



blog images



blog



blog images

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Google
Iskon

blog layouts



Rihanna - Unfaithful
Story of my life
Searching for the right
But it keeps avoiding me
Sorrow in my soul
Cause it seems that wrong
Really loves my company

Hes more than a man
And this is more than love
The reason that the sky is blue
But clouds are rolling in
Because I'm gone again
And to him I just can't be true

And I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

I feel it in the air
As I'm doing my hair
Preparing for another date
A kiss up on my cheek
He's here reluctantly
As if I'm gonna be out late
I say I won't be long
Just hanging with the girls
A lie I didn't have to tell
Because we both know
Where I'm about to go
And we know it very well

Cause I know that he knows I'm unfaithful
And it kills him inside
To know that I am happy with some other guy
I can see him dying

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer

Our Love, his trust
I might as well take a gun and put it to his head
Get it over with
I don't wanna do this
Anymore (anymore)

I don't wanna do this anymore
I don't wanna be the reason why
Everytime I walk out the door
I see him die a little more inside
I don't wanna hurt him anymore
I don't wanna take away his life
I don't wanna be...
A murderer (a murderer)

No no no no

Yeah yeah yeah


Lindsay Lohan - Over
I watch the walls around me crumble
but it's not like I wont build them up again
so here's your last chance for redemption
So take it while it lasts cause it will end
And my tears are turning into time
I've wasted trying to find a reason for goodbye

Chorus:
I can't live without you
Can't breathe without you
I'm dreaming about you, honestly
tell me that it's over
cause if the world is spinning and I'm still living
It won't be right if were not in it together
tell me that it's over

And I'll be the first to go
Don't wanna be the last to know

I won't be the one to chase you
but at the same time you're the heart that I call home
I'm always stuck with these emotions
and the more I try to feel the less I'm whole
My tears are turning into time
I've wasted trying to find a reason for goodbye

Chorus:
I can't live without you
Can't breathe without you
I'm dreaming about you, honestly
tell me that it's over
cause if the world is spinning and I'm still living
It won't be right if were not in it together
tell me that it's over

And I'll be the first to go
Yeah, I'll be the first to go
Don't wanna be the last to know

Over... Over... Over...

My tears are turning into time
I've wasted trying to find a reason for goodbye

Chorus:
I can't live without you
Can't breathe without you
I'm dreaming about you, honestly
tell me that it's over
cause if the world is spinning and I'm still living
It won't be right if we're not in it together
tell me that it's over
tell me that it's over
over

Honestly tell me
Honestly tell me

Don't tell me that it's over
Don't tell me that it's over

Napisano u subota, 19.08.2006.

taj ludi petak....

eeej!! Pa evo došlo vrijeme da napišem novi post. Moram pisati kod tate u uredu jer mi se internet na mom kompu pokvario, tj. adsl, a neda mi se bit na t com-u, prespor je i izgubim živce zbog njega. No nema veze..
Jučer sam bila vani s frendicom koju nisam vidjela mjesec dana, jer je bila u Italiji. I tak smo nas dvije i još jedna cura odlučile kupitit cugu i tam u parkiću na klupici pile i pričale. Kasnije smo otišle do birca i srele druge frendice i tak..i otišle u disko. Bile smo totalno lude. I danas meni frendica priča koje sam joj gluposti ja jučer pričala..ajme,nisam mogla doći k sebi od smjeha.I vidjela sam onog kretena i uopće ga nisam fermala, bila sam zaokupljena drugim stvarima. Ah, da je bar tako uvijek. I tak,krenula sam ja dalje. Ma briga me više za njega, on gubi a ne ja.thumbup
A kako sam jučer zeznula jednog dečka..A baš mi ga je žao,al jebiga. Sve frendice se nekud razbježale i tak ja ostala s njim. Koliko se sječam, htio je biti samnom. Otišla sam s njim van, do sestre da uzmem mobitel i vani pokraj ulaznih vrata je stajao Marko, dečko koji mi se užasno sviđa,i bila sam već par puta s njim prije,onak bez obaveze,a i njemu nije još svejedno.I tak se ja sad našla između dvije vatre.Trebala sam otići za onim unutra,u disko,ali nisam,otišla sam Marku.Neznam zašto,ali ionako nebi ja bila s onim dečkom.
Pričali smo,i tak..dogovorili smo se da ćemo se opet vidjeti. Možda ću i tako izbaciti onog kretena potpuno iz glave.Ma neznam što će tu još biti,pa neću se ničem ni nadati.
Sve u svemu, bilo mi je super jučer vani.Danas opet vanka,i baš me zanima što će danas biti.Ali neću piti,još uvijek me boli glava,eh..
Sada vam neću moći često komentare ostavljati,sve dok mi se taj adsl ne popravi,iako nemam pojma šta je bilo.
Uživajte još dok nema škole.........pussa

<< Arhiva >>