Nov dan

srijeda, 05.04.2017.

Često bih htjela da neka djela i riječi možemo jednostavno obrisati. Ne samo stisnuti DELETE već ista djela i riječi izbrisati iz svojih povezanosti s drugima. Izbrisati sve ono što smo mi pritom osjetili, što je druga strana osjetila, izbrisati utjecaj koji smo pritom imali na druge i sjećanja koja su pritom nastala, totalno brisanje. Obrisala sam na ovom blogu sve postove koje sam objavila. Nisu najbolja verzija mene i prihvaćam ih i puštam, ipak sam to ja. Bar ovdje htjela bih biti promjena koju želim u svijetu. Pročitala sam i odgledala mnoga djela velikih ljudi i onako kao što su oni mene nadahnuli, želim i da vas dotaknu, da u vama osvjeste da ste nevjerojatna bića koja mogu puno, koja mogu biti izvan granica, u slobodi. Želim jednu ovisnost zamijeniti ovime. Činiti dobru stvar, nekoga motivirati tako što ću podijeliti ono što je mene dotaklo. Trebat će vremena za oblikovanje, uložiti trud, no kad ako ne sad. Sad je ono pravo vrijeme.

Htjela bih započeti s ovim bićem koji mi se danas otkrio: Prince EA

i odmah mogu podijeliti link koji me uz temu o obrazovanju najviše dotaknuo, a tiče se svih nas i ovog načina komunikacije: Everybody dies, but not everybody lives

i o našem obrazovanju: I just sued the school system

Oznake: Obrazovanje, socialne mreže, odnosi, Ropstvo, djeca